Unua Elskatolado De Na 3G Iphone

Roger Borges

to iPhone-uloj
En nia blogo vi trovos ligon al la unua elskatolado de la nova 3G-
iPhone. Estas video kaj fotoj, krom ligo al nia Google-grupo.

http://mojose.wordpress.com/2008/07/11/unua-elskatolado-de-na-3g-iphone/

mi ankoraux ne acxetis, cxu iu el nia listo jam havas gxin?

ROGER

Jacob Schwartz

to iPhone-uloj
Mi iris al Apple-vendejo cxi-matene por acxeti unu. Sed tiu vendejo
ne estis suficxe organizita; la vico preskaux ne movigxs dum horoj.
Post 4 horoj de atendado (kaj vere ne estis tiom da homoj antaux mi),
mi devis foriri cxar mi auxte veturis al Esperanto-kongreso
posttagmeze. Kiam mi revenos de la kongreso, mi acxetos. Mi supozas
ke tiam (mardon) ne estos vicoj.

Jakobo

Dennis Bemmann

to iphon...@googlegroups.com
Saluton,

kiuj estas viaj plej sxatataj programoj por la 3G? Miaj estas

1. OmniFocus
2. Shazam
3. Remote
4. HoldEm

En OmniFocus-n vi povas enmeti taskojn kaj kontekstojn (geografikajn,
personajn, ktp) por la taskoj. Ekzemple, enmetu la taskon "acxetu USB
kablon" kun la konteksto "komputilvendejo". La proksima fojo ke vi
eniras komputilvendejon gxi memorigas vin ke vi volis acxeti kablon.

Se vi auxdas iun interesan kanton, alklaku Shazam-n kaj gxi "auxskultas"
gxin mikrofone kaj diras al vi kiel gxi nomigxas kaj kiu kantas.

Remote simple estas malproksimkontrolilo por iTunes.

HoldEm estas ege bela poker ludo.

Gxis,
Dennis

Rogerio Grilo

to iphon...@googlegroups.com

cxu eblas tajpi supersignojn en la iphone?  cxu gxi funkcias sub unicode (UTF-8) ?

ROGER

Dennis Bemmann

to iphon...@googlegroups.com
> cxu eblas tajpi supersignojn en la iphone?  cxu gxi funkcias sub unicode (UTF-8) ?

Versxajne iel eblas, sed mi ankoraux ne eltrovis kiel.

Dennis

Chuck Smith

to iphon...@googlegroups.com
2008/7/15 Rogerio Grilo <rogeri...@hotmail.com>:

> cxu eblas tajpi supersignojn en la iphone? cxu gxi funkcias sub unicode
> (UTF-8) ?

Mi tre dubas. Mi kredas ke la klavaro estas fundamenta parto de la
iPhone kiu estas netusxebla per aliaj programoj (la netusxebla
fundamento!). Normale por tajpi alian literon, oni simple longe
premas kaj tenas klavon, sed kiam oni premas kaj tenas ekzemple "s",
oni ne vidas la Esperantan literon elekteblan. Sxajne Apple mem devus
aldoni la literojn al la klavaron, kaj tiam mi dubas ke bone funkcius
en SMS, ekzemple. :(

Mi tamen vidis en la SDK (Software Development Kit) ke Esperanto estas
elektebla inter la lingvoj de la aparato. Cxu oni vidas same en veraj
iPhone-oj?

Chuck

Dennis Bemmann

to iphon...@googlegroups.com
> [...]
> elekteblan. Sxajne Apple mem devus aldoni la literojn al la
> klavaron, kaj tiam mi dubas ke bone funkcius en SMS, ekzemple. :(

En la dialogo Opcioj > Bazaj > Landaj opcioj (germana: Einstellungen >
Allgemein > Landeseinstellungen) eblas elekti lingvon kaj klavaro(j)n.
Esperanto ne estas elekto cxe mi.

Mi trovis alian stultan aferon: en la adresaro, sxajnas ke la nura
metodo por elekti landon de iu kontakto estas pere de "Drop-Down-List".
Malfelicxe en tiu listo mankas duono de la landoj de la mondo. Ekzemple
mi ne povas enmeti la adresojn de la familio de mia edzino, cxar Maroko
ne elekteblas. Oni ecx ne povas tajpi landon - oni nur povas elekti de
la listo. Gxi fakte nur enhavas du afrikajn landojn (Sudafriko kaj
Egiptio), la reston de la kontinento ili forgesis. Ankaux mankas
euxropaj landoj kiel Estonio. Mi ne komprenas kion pensis Apple kiam ili
faris tion. Mi certe ne estas la nura uzanto kiu konas homojn en tiuj
landoj.

Kial mi acxetis telefonon de usona firmao? :)

Dennis
studiVZ Ltd. || Saarbrucker Str. 38 || D - 10405 Berlin

Tel: +49 (30) 4050427 202
Fax: +49 (30) 405042727 202

dbem...@studivz.net
http://www.studivz.net

studiVZ Limited, Registered Office Berlin, Registration Court Charlottenburg, HRB 101454
Executive Directors: Marcus Riecke, Michael Brehm, Dennis Bemmann
Non-Executive Directors: Konstantin Urban, Martin Weber, Claas van Delden
Headquarters: studiVZ Limited, 69 Great Hampton Street, Birmingham B 186EW,
United Kingdom, Companies House Cardiff No. 5607971

Rogerio Grilo

to iphon...@googlegroups.com

amikoj, mi ankoraux ne acxetis gxin  (kvankam mi jam multe tusxis kaj fusxis kun la aparato en vendejoj).

la kialo estas, ke mi eble translokigxos. do mi havas demandon:  cxu eblas acxeti gxin "unlocked"?  (eble en Belgio, mi auxdis). Cxu la datuma servo funkcios en aliaj landoj? cxar la telefona parto estas relative simpla - nur sxangxu la SIM-karton.

ROGER

PS: kio estas la vera kialo, ke ne estas MMS en la iPhone?

Conheça já o Windows Live Spaces, o site de relacionamentos do Messenger! Crie já o seu!

Dennis Bemmann

to iphon...@googlegroups.com
Saluton,

en kelkaj landoj gxi haveblas unlocked. Cxu UTMS funkcias dependas je via posxtelefonkontrakto (de la SIM karto kion vi uzas kun gxi). Mi opinias ke ne tro indas acxeti gxin unlocked kaj uzi gxin kun alia kontrakto, cxar gxi same aux pli kostas se vi volas suficxe uzi la datuman servon.

Gxis,
Dennis

P.S: mi ne scias kial, sed mi ankaux spertis ke gxi ne povas ricevi MMS.

Argilo

to iPhone-uloj
> cxu eblas tajpi supersignojn en la iphone?  cxu gxi funkcias sub unicode (UTF-8) ?

Kaj alia demando: Cxu la E-aj literoj bone aperas en Safari?

- Argilo

Chuck Smith

to iphon...@googlegroups.com

Jes, estas nenia problemo pri tio en Safari. :)

Chuck