nova iPhone-programo: Go Player

Chuck Smith

to iphon...@googlegroups.com
Saluton cxiuj!

Mi antaux kelkaj tagoj eldonis novan programon por iPhone kiu nomigxas Go Player.  Temas pri bonega azia tabulludo en kiu oni alternative metas blankajn kaj nigrajn sxtonojn.  Tiu programo havas kolekton de mil ludoj kiun gxi hazarde elektas por montri al vi.  La programo nur estas en la angla, sed gxi estas facile uzebla por homoj kiuj ne scipovas la anglan.  Se vi havas iPhone-n kaj interesigxas, bonvolu vidi:

iTunes:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=292670282&mt=8

Retejo:
http://www.chucksmith.de/?page_id=26

Blogajxo pri diversaj Go-programoj por iPhone:
http://www.chucksmith.de/?p=31

Se vi ne interesigxas pri goo, sed tamen havas go-amiko(j)n kun iPhone, mi ege aprecus se vi povus diri al ili pri mia programo.

Cetere, se vi estos cxe la Internationale Spieltage Essen venontsemajne, nepre atentigu min por ke ni povu renkontigxi tie!

Plej amike,
Chuck