metu [preskaux] cxian filmon sur via iPhone senpage

Chuck Smith

to iphon...@googlegroups.com
Mi jxus verkis blog-enskribon pri kiel konverti diversajn filmojn al
via iPhone/iPod Touch (DVD, DivX, AVI, YouTube, ktp). Se iu ne
komprenas ion, cxar cxio estas en la angla, simple demandu al mi kaj
mi povas helpi.

http://www.chucksmith.de/?p=9

Cetere, mi jxus eksciis ke Truphone al Truphone nur eblas senpage se
la ricevinto de la alvoko havas Nokia-telefonon. Gxi tamen ankoraux
tre bonas por telefoni internacie de via posxtelefono suficxe
malmultekoste.

Cxion bonan,
Chuck

Aleksander Osincev

to iphon...@googlegroups.com
Saluton, karaj iFonemuloj,

la blogo pri iPhone jam aĝas unu monaton, pro tio ni decidis okazigi
fotokonkurson.

Specife fotoj devas esti faritaj per iPhone.

Pli detala informo: http://iphoneo.info/veni-vidi-venki-konkurso

--

Kreante la mondon ĉirkaŭe,
Aleksander Osincev