Programetoj: kiujn vi havas, kaj rekomendas?

1 view

Aleks K

to iphon...@googlegroups.com
Karaj,

Cxu mi jam skribis al cxi-listo?
Se ne, pardonu, ke mi jam sendas plenan enhavan mesagxon.

Mi volis demandi al vi pri la programetoj.
Eble vi jam parolis pri tio, sed mi estas suficxe nova uzanto de la telefono.
Ah jes mi vidis, ke estis mesagxoj pri tio, sed en julio 2008. Ekde tiam eble estas novajxoj.

Do, antaux kelkaj tagoj, mi elsxutis plurajn programetojn.

Kiom da vi mem havas en via telefono? Kiujn? Cxefe, kiujn vi rekomendas?

Mi havas nun 5 pagxojn, ekranojn da programetoj, antauxe mi havis nur 3 :

Programetoj, kiujn mi jam havis :

Pac-Man, Shazam, Remote, Topple, Facebook, Fring, PagesJaunes, iMeuh Lite, Last.fm, NRJ, Deezer, Premiere, iCine, Torch, Flashlight, Night Stand, Translator, Lightsaber, Cambio, FSS Hockey, TicTacFree, MiniPiano, FreePiano, DigiLite, FreeDrumPad, ActionBowling, Goojet, Morph123Lite, PenguinLite, Métro Paris (0,79 €), Wapedia,

Novaj :

Bubble Wrap (bonege!!), WobbleLite (??), AllCountries, EMobiFree, Fastlane Lite, FourFree (bonege, ludo), Google Earth, Grenade Light, iBowl, iGirl Lite (acxa), Labyrinth LE (bonege), Le Monde.fr, MoodPhone, reMovem free (??), YouNote, 400 Sounds lite (bone), Alarm Lite, aReSnd Lite, Darts, iPickupLines, iSteam(0,79 € sed bona), NoveltyPen (amuzeta), Ocarina (0,79 €), Sound Box, Sound Effex

Fakte mi listigis kaj ordigis ilin sur Excel-dosieron, laux la kategorioj. Mi povus sendi al vi. Estas : ludaj, utilaj, muzikaj, sonaj, lingvaj, mojosaj :)

Amike

Aleks

Aleksander Osincev

to iphon...@googlegroups.com
Saluton, karaj,

mi ankaux aktive uzas mian iphone.

Jen kelkaj programoj, kiu plifaciligas mian vivon ;)

ToDo, Notebook, WeDictPro, Bookmarks, Stanza, BeejiveIM,

Amike,
Aleksander