destek talepleri

ece özdemir

to iokpsa...@googlegroups.com, gkhn...@gmail.com
Arkadaşlar aşağıdaki kulüpler platforma daha öncesinde ve güncel olarak destek talebinde bulunan kulüplerdir. Ancak platforma üye olan kulüpler arasında gözükmemektedir. Sorumlu olduğunuz okulların öğrenci kulüpleriyle üyelik için görüşme yapmanız gerekmektedir. Aşağıda bulunan öğrenci kulüplerine üyelik başvuru formu mail olarak atılmıştır, telefonda görüşme alırken teyid almanız yararlı olacaktır. Herkese iyi çalışmalar.

FATİH Manec H. Behçet KAVUNCU - Yönetim Kurulu Başkanı - 05336520375

MARMARA Kütüphane Kulübü  Metin ÇAĞLAR - Kütüphane Kulübü Başkanı -05355909302
EKONOMETRİ Kulübü KERİM KUŞATMER   05453687413
Genç Vizyon Ahmet Korkmaz-Başkan-05345951858-
işletme Enformatiği Kulübü Uğur Karaboğa-Kulüp Başkanı-05378150378
IEEE Engin YILDIZ  Marmara IEEE Kulüp Başkanı / Başkanlar Kurultayı Genel Koordinatörü
0505 239 41 23

İTÜ Endüstriyel Proje Geliştirme ve İş Birliği Kulübü Gamze Şahin 555 689 93 27
YATIRIM KULÜBÜ Yunus AYCAN 0536 844 05 59
itükim ece tükenmez koordinatör başkan yardımcısı 0507 746 08 40
(İMK)İşletme Mühendisliği Kulübü Onur Çetinkaya  Yönetim Bilimleri Kongresi Organizasyon Komitesi Başkanı
0 505 726 37 84

YEDİTEPE Sistem Mühendisliği Topluluğu Damla Işık-Yeditepe Üniversitesi Sistem Mühendisliği Topluluğu Yönetim Kurulu Üyesi-05393131881

Yıldız Teknik Üniversitesi Best Külübü Şafak Köse -05353460151

--
Ece Özdemir
IOKP 7. Bölge Saha Sorumlusu

sibel sürmeli

to iokpsa...@googlegroups.com
tamam ececiğim , yarın ilgileneceğim inşallah ;)