Autoriõiguse kodifitseerimiskomisjoni protokoll

Aleksei Kelli

to io...@googlegroups.com
Tere,

edastan autoriõiguse kodifitseerimiskomisjoni protokolli.

Parimat,

Aleksei
Kohtumise protokoll 260814.doc

Tõnis Mets

to io...@googlegroups.com
Huvitav lugemine!

Tõnis

Prof. Tõnis Mets, PhD
Marie Curie Research Fellow
Australian Centre for Entrepreneurship Research
Queensland University of Technology
2 George St GPO Box 2434
Brisbane Qld 4001 Australia
Professor of entrepreneurship
Faculty of Economics and Business Administration
University of Tartu

--

--- Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi "IOkod".

Peeter P. Mõtsküla

to io...@googlegroups.com
Kas/millal enne eelnõu lõppversiooni valmimist on plaanis läbi mõelda ka küsimus tehnilise reprodutseerimise erandi kohaldatavusest arvutiprogrammidele ja andmebaasidele?

Peeter
5122551

rom...@iurisconsultus.com

to io...@googlegroups.com
Tere!

Aleksei, milline on eelnõu menetlemise ajakava ehk mis ajani saa teha veel ettepanekuid, mida on võimalik arutada või arvestada?
Mul on nimelt mitmeid küsimusi seoses autorilepinguga! Mõnda muud ka.

Ilusat päeva!
Mario

> Tere,
>
> edastan autoriõiguse kodifitseerimiskomisjoni protokolli.
>
> Parimat,
>
> Aleksei
>
> --
>
> ---
> Saite selle kirja, sest olete tellinud Google'i gruppide grupi "IOkod".
> Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile iokod+un...@googlegroups.com.

Aleksei Kelli

to io...@googlegroups.com
Tere,

see aasta käib töö kindlasti edasi. Mingi hetk tuleb ametlik
kooskõlastamine.

Tegemist on ainult ühe etapiga kogu protsessis.

Kõik arvamused on teretulnud.

Parimat,

Aleksei

Karmen Turk

to io...@googlegroups.com
Tere,

Edastan teadmiseks lingi EK lahendile, kus esmakordselt analüüsiti, mis on paroodia autoriõiguse tähenduses.

Tuleb välja, et see on üle-euroopaliselt autonoomne mõiste ning selle sisustamisel ei tule lähtuda millestki muust kui selle sõna tavapärasest tähendusest.

http://curia.europa.eu/juris/document/document.jsf?text&docid=157281&pageIndex=0&doclang=ET&mode=req&dir&occ=first&part=1&cid=224555

Tervitustega
Karmen Turk

Anne-Ly Hussar

to io...@googlegroups.com
Selle kohtulahendi eesti keelne tõlge ei ole paroodia mõiste määratlemisel eriti hästi õnnestunud. Soovitan vaadata inglise keelset: http://curia.europa.eu/juris/document/document.jsf?text=&docid=157281&pageIndex=0&doclang=EN&mode=req&dir=&occ=first&part=1&cid=270331

Paroodia põhitunnused on esiteks seostumine olemasoleva teosega, sisaldades samas märgatavaid erinevusi sellest teosest, ja teiseks nalja või pilke väljendamine. Selle sätte tähenduses mõiste „paroodia” suhtes EI KEHTI tingimused, mille kohaselt:
- peaks paroodial olema omaenda algupärane laad peale selle, et see sisaldab märgatavaid erinevusi parodeeritavast originaalteosest;
- seda peaks olema võimalik mõistlikult omistada mõnele teisele isikule kui originaalteose autor;
- see peaks puudutama originaalteost ennast või sisaldama viidet parodeeritud teose allikale.

Anne-Ly Hussar

Karin Victoria Kuuskemaa

to io...@googlegroups.com
Tere Anne-Ly!

Uurin igaks juhuks üle, et ega te midagi Starmanist ei ole kuulnud?

Tervitades
Karin

--
Karin Victoria Kuuskemaa
administratiiv- ja õigusosakonna juhataja

Karin Victoria Kuuskemaa

to io...@googlegroups.com
Vanadust!

Karin