Николай Костов е новият отговорник за книгата

Svetlin Nakov

to Intro C# Book
Колеги,

Да ви представя колегата Николай Костов. Той работи при мен в Телерик
от скоро и съм го назначил с отговорната задача да довърши книгата до
край и да я докара до състояние като за печат на хартия. Николай има
следните задачи:
- да прегледа и изчисти всички докладвани бъгове
- да прегледа задачите за упражнение след всяка глава, както и
упътванията и да ги и синхронизира с лекциите от курса, който водим в
Телерик и който следва 1 към 1 книгата
- да съедини всички глави в едно и да унифицира форматирането (ако
има нужда)
- да подкара новия уеб сайт на книгата (www.introprogramming.info),
който ще съвместява двете книги

Хубавото е, че Ники е на работа при мен и това му е основната задача в
момента. За да не забавяме повече книгата аз няма да му давам други
задачи, докато не докараме книгата до печатницата.

С част от съавторите имаме предложение Ники да напише още една глава
за LINQ, lambda изрази и extension методи, която да се сложи след
"Сложност на алгоритъм" и да разширява познанията на младежите, но
едва след като са вече запознати със сложност.

Поздрави,
Наков

mihail stoynov

to introcs...@googlegroups.com
Добра новина :)

Николай Василев

to introcs...@googlegroups.com
Подкрепям коментара на Мишо :)

Между другото, новият сайт ще има ли английска версия? :)
--
Николай Василев

mihail stoynov

to introcs...@googlegroups.com
Между другото ще се превежда ли книгата на английски?

Svetlin Nakov

to Intro C# Book
Ами по принцип да, имаме желание да я правим и на английски, но това е
следващ проект. Сега напъните са в посока да излезе най-накрая това,
което е на 95% готово.

Наков