RE: Въведение в програмирането със C#

Svetlin Nakov

to Георги Събев, introcs...@googlegroups.com

Здравейте,

Знам за тези задачки, които изискват неизучаван материал. Нарочно са сложени, защото искаме да научим хората да търсят в Интернет. Ако не го направят, няма да станат добри програмисти.

Обаче ми хрумна идеята (понеже и други са имали възражение срещу този подход) задачите които изискват бъдещи познания, да са маркирани в друг цвят или просто да са отделени като „задачи за по-любопитните“.

Мерси за забележката. В следващото издание ще помислим за това.

Svetlin Nakov

Managing Partner

Consulting and Information Technology Agency

http://www.citagency.eu