Глава 13. Символни низове

Айлин Хюмет

to Intro C# Book
Здравейте,

Не знам дали тук е мястото на този пост. Поправете ме, ако греша.
Става въпрос за упоменатия в заглавието на темата файл и следната
грешка на стр. 9, ред 11:

Отрицателна стойност означава, че първият низ е лексикографски преди
втория, нула означава, че двата низа са еднакви, а ___отрицателна___
стойност означава, че вторият низ е лексикографски след първия.

Предполагам, че е правилно да се напише:

Отрицателна стойност означава, че първият низ е лексикографски преди
втория, нула означава, че двата низа са еднакви, а ___положителната___
стойност означава, че вторият низ е лексикографски след първия.

Дребна забележка, но все пак ... :)
Поздрави.

mihail stoynov

to introcs...@googlegroups.com