title case

mihail stoynov

to introcs...@googlegroups.com
Явно няма стандарт за главни букви в заглавията, трябва да си изберем един и да го спазваме:
http://writers.stackexchange.com/questions/4621/which-words-should-not-be-capitalized-in-title-case

Georgi Mitev

to introcs...@googlegroups.com
Напротив заглавията трябва да започват само с главни букви - напр.

Dictionary Data Structure - Example

Така ни обясни Наков на срещата за превод на книгата

--
Georgi Mitev
IT Consulting

Николай Василев

to introcs...@googlegroups.com
Привет Мишо,

Извинявам се, че се обаждам така, но скоро ми се наложи да превеждам една диплома на английски (поръчах да я преведат имам предвид) и преводача ми преведе имената на предметите без главни букви след първата дума. Попитах го, защо е така, при положение, че почти навсякъде думите в заглавията, които не са предлози, съюзи и т.н. започват с главни букви, а в неговия превод - не и той ми каза, че това е някаква тенденция, която е грешна и е започнала преди време и сега се разпространява поголовно навсякъде. В крайна сметка бях притиснат от времето и нямах време да проверявам и да споря ако се наложи, но може би е добре да се провери това дали е вярно.

Поздрави,
Николай

П.С.  Преводачът бе професионален (поне имаше китап за официален преводач), така че донякъде съм склонен да му вярвам.

На 24 февруари 2012, 09:03, mihail stoynov <mih...@stoynov.com> написа:

mihail stoynov

to introcs...@googlegroups.com
wow, дискусия :)