Saltar al primer mensaje no leído

Svetlin Nakov

no leída,
18 sept 2012, 17:05:3618/9/12
a introcs...@googlegroups.com

Бъг…

Svetlin Nakov

Managing Partner

Consulting and Information Technology Agency

http://www.citagency.eu

From: Дилян Тарашоев [mailto:dil...@abv.bg]
Sent: Sunday, September 09, 2012 23:39
To: sve...@nakov.com
Subject: бъг в Учебника по Csharp

Здравейте, г-н Наков

Или аз наистина съм много тъп и не ставам за тая работа, или срещнах бъг в книжката.
На 102-103 стр. детайлно е описано как да се преименува (доколкото разбирам - по-скоро уеднакви, или поне мене не ме пита за друг избор) името на класа, за да е еднакво с името на файла. А на следващата страница 104 чета: "... първото конзолно приложение носещо името IntroToCSharp и съдържащо един единствен клас HelloCSharp:"
При мене, след детайлно изпълнение на указанията от 102-103 стр., класа се казва също IntroToCSharp, както и файла. Или има някаква неописана тук магия за зареждане на друг клас (дефиниран в предишното упражнение на 94-95 стр.), или, по-вероятно, автора се е отплеснал с копи-пействането и е пропуснал да прекръсти класа (и снейповете са от предишното упражнение: файла, както и класа са с еднакво име HelloCSharp).

Съгласен съм, че грешката е тривиална и може просто да се пропусне - но все пак да си кажа: от уводния семинар останах с впечатлението, че гоненето на перфекционизъм е един от методите в тоя занаят :)

С най-добри пожелания, и в очакване за нови срещи:

Дилян Тарашоев
dil...@abv.bg
0888 494 919
skype: dilant