CHP VE MHP TOPLAMA YAPMAYI BİLMİYOR MU?

kontraergenekon.tr.cx

...::: kontraergenekon.tr.cx :::... Sadece Özel Haber

Link to ...:::Kontra Ergenekon:::...

CHP VE MHP TOPLAMA YAPMAYI BİLMİYOR MU?

- Hz. Ömer’in adaletini getireceklermiş!..

- Hz. Ömer bunları görseydi yüzlerine tükürürdü!..

Referandum sonuçları konusunda hile yapıldığına ilişkin fazla detaya girmeden, gözden kaçan önemli bir hususa açıklık getirmek istiyorum.

Daha öncede yazdığım üzere, CHA (Cihan Haber Ajansı) topladığı sandık sonuçları ile seçimleri idare etti. Anadolu Ajansı da YSK ile CHA’nın aynı sonuçları elde ettiğini açıkladı. Açıklanmayan ise genel sonucun elde edildiği sandık sonuçları idi.

Onun peşine de CHP Konya Milletvekili Atilla KART düştü.

YSK’dan bir yanıt alamadı.

O da sandık sonuçlarını açıklamayan YSK’yı idare mahkemesine götürdü.

İşte size işin can alıcı noktası, referandumda ilk kez sandık sonuçlarının birer kopyası siyasi parti yetkililerine de verildi.

Yani, CHP ve MHP’de sandık sonuçları olması gerekiyor.

- Onlar niye açıklamıyor!..

- Yoksa toplama yapmayı mı bilmiyorlar!..

- Veya her konuda olduğu gibi, sözde görevliler bunları bir araya getirme konusunda ihmalkarlık mı yaptı!..

- Ya da genel merkeze yolladılar ve oradaki cemaatçilerin eline mi geçti!..

Şimdi tüm CHP ve MHP’lilere bir görev düşüyor, il başkanlıklarına ve genel merkeze baskı yaparak referandum sonuçlarını açıklamalarını sağlayın. Eğer bu görevlerini yapmazlarsa, bu siyasi partilere bir daha oy vermenize gerek yok.

Çünkü sonuç ortada.

Ayrıca YSK’nın sandık sonuçlarını bugüne kadar açıklamamasındaki gerekçeleri düşünürken, dünkü TBMM’de ki Sayıştay üyesinin AYM seçilmesini de yan yana getirdim, bire bir aynıydı. Daha durun, Türkiye yarınlarda daha ne seçimler yaşayacak!.. Dün TBMM’de oturum yöneten Meral AKŞENER terk etti. Yarın da bakalım kim terk edecek!.. Bunların seçim sistemine kimse dayanamaz!.. Hz. Ömer’in adaletini getireceklermiş!.. Şaka değil, sizin hukuk sisteminiz ne diye sorduğumda, Hz. Ömer’den örnek vermişlerdi. Bugünde ne yazık ki aynı şeyi koro halinde söylüyorlar!.. Şunu kesin biliyorum, eğer Hz. Ömer bunları görseydi yüzlerine tükürürdü. Üyesi olduğumuz Avrupa Konseyi’ne ve bunları karşılarına alarak dinleyen Avrupalı dangalaklar duyurulur!..

Saygılarımla

Muammer KARABULUT

You are subscribed to email updates from ...:::Kontra Ergenekon:::...
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610