ABDULLAH GÜL ERGENEKON SANIĞI İLE UZLAŞTI!..

1 view

kontraergenekon.tr.cx

...::: kontraergenekon.tr.cx :::... Sadece Özel Haber

Link to ...:::Kontra Ergenekon:::...

ABDULLAH GÜL ERGENEKON SANIĞI İLE UZLAŞTI!..

  • DOĞRU OLMANIN DAYANILMAZ AĞIRLIĞI!..

Türkiye Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL bugünkü Hürriyet gazetesinde Sedat ERGİN ile yaptığı röportajda, ÖZEL YETKİLİ MAHKEMLER “üniformasız DGM” oldu, diyordu.

- Bu açıklama şaka değil. Devamını Hürriyet gazetesinde okuyabilirsiniz.

Asıl söylemek istediğim ise A. GÜL’ün bugünkü itirafından sonra ki düşüncelerimdir.

İlk önce, ülkedeki her kesimden insanı içeri tıkarak korku imparatorluğu yaratan, içerdekilerin her duruşmada tahliyesini istediği bir mahkemeyi, üstelik 11 ay sonra serbest bırakılan ve tutuksuz yargılan bir sanık olarak, “Varlığın T.C. Anayasası’na ve AİHS aykırı” diyerek, açtığım davayı ve açtığım davayı Türkiye Cumhurbaşkanı A. GÜL’ün gerekçeleri (!) ile sonunda AİHM’e götürmemi hatırlatmak istiyorum.

İstediğim, insanlara hukuk adına eziyet edilmemesini, T.C. Anayasası’na evrensel hukuka ve taraf olduğumuz AİHS’e uyulmasını, saygı duyulmasını istiyordum. Anlaşılmak için onlarca yazı yazdım. Facebook da paylaşım sitesi açtım.

Ve sonunda HAKLI çıktım. Verdiğim mücadeleyi YARGILANANLAR DAHİ CİDDİYE ALMADI AMA A. GÜL, YARGILANANLARIN LEHİNE ERGENEKON SANIĞI OLAN BENİMLE AYNI NOKTAYA GELDİ!..

Söyleyeceklerimi ukalalık olarak algılamayın, ama doğru yerde durmanın, doğruluğuna inandığım bir konuda mücadele vermenin dayanılmaz ağırlığını yaşıyorum. Çünkü önümde binlerce Anayasa profesörü, çok bilmiş köşe yazarları, etkin muhalefet olmak isteyen siyasi partiler, onların yüzlerce danışmanı ve ülkenin en duyarlı kesimlerinin bulunduğu sanıklar arasında dikkate alınmasa da TEK gerçeği gündeme ben getirmiştim. Ve inandığım gerçeği dava konusu bile yapmıştım.

Şimdi, “DGM’leri benim başbakanlığım döneminde kaldırdık. Üyeler arasındaki askeri üyeleri çıkardık. Özel Yetkili Mahkemeler dönüştürdük. (…) Sonuçta, DGM’lerde sadece insanlar değişti, üniformalar çıktı. Özünde bir şey değişmedi, kolaya kaçıldı.” diyen bir Türkiye Cumhurbaşkanı, diğer tarafta ise aynı söylem ve iddialarla AİHM’de olan “Özel Yetkili Mahkemelerin” davası vardır.

Silivri’deki dava her açıdan bitmiştir!.. Bir gariban Ergenekon sanığı olarak söyleyeceklerim bundan ibarettir. Anlayana gerisi, Bektaşinin imam olmasından farksızdır.

Saygılarımla

Muammer KARABULUT

banu-avardan-tariha-gecek-konusma-2-1.jpg

You are subscribed to email updates from ...:::Kontra Ergenekon:::...
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610