Doğu Perinçek kimdir?

AliY

to fant...@googlegroups.com, hab...@googlegroups.com, interne...@googlegroups.com
Perinçeğin kim olduğunu hala anlayabilmiş değilim.

Kimi zaman elinde Türk bayraklarıyla alanlarda gösteri yapan, MHP'den bile daha milliyetçi bir kimlikte (hatta MHP ile ortak bir miting bile yapmışlardı), kimi zaman isviçrede ermeni tasarısına karşı çıkan bir vatan sever, kimi zaman Ordunun bir ajanı olarak lanse edilen bir şahıs ve internette çeşitli sitelerde Apo ile çekilmiş foroğraflarda (foto montajmıdır, değilmidir onuda bilmiyorum) gördüğümüz bir vatan haini. Gerçekte kimdir bu Doğu Perinçek bileniniz varmı?. Ben hala kim olduğuna kara veremedim.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Perinçek 90 kilo belgeyle yargıcın karşısına çıktı .

İsviçre'de mahkeme karşısına Rusça ve Ermenice'den oluşn belgelerle çıkan İşçi Partisi lideri Doğu Perinçek "Ermeni soykırımı emperyalist yalandır" tezini savundu
İsviçre'de sözde Ermeni soykırımının emperyalist bir yalan olduğunu söylediği için hakkında dava açılan İşçi Partisi lideri Doğu Perinçek'in Lozan'daki duruşması başladı.
Perinçek, yanında getirdiği yaklaşık 90 kilo tutan Rusça ve Ermenice belgeleri mahkemeye teslim etti. Ermenistan'ın ilk devlet başkanı olan Ohannes Kaçaznuni'nin 1923 yılında Bürkreş'te gerçekleşen Taşnaksutyun Partisi'nin konferansına sunduğu raporda "İngilizler, Fransızlar, Ruslar Ermenileri Büyük Ermenistan vaatleriyle aldattı.
Bizler gönüllü birlikler kurarak Türk-Kürt ve Müslüman katliamları yaptık. Türkler'in ne yaptıklarını biliyoruz. Bu nedenle Türkler haklıdır, Taşnak Sütyan Partisi'nin yapacağı bir şey kalmadı, intiharı öneriyorum, partiyi kapatalım'' dediğini öne süren Perinçek, "Ermeni soykırımı emperyalist bir yalandır" tezini savundu.

İSVİÇRE KARIŞTI
İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek'in duruşmasından 4 gün önce İsviçre Adalet Bakanı Christoph Blocher ile Adalet Bakanı Cemil Çiçek'in Bern'de bir araya geldiği söylentisi İsviçre'yi karıştırdı. Tages Anzeiger ve Le Matin Gazetesi'nde yer alan haberde, İsviçre'nin demokratik bir ülke olduğu belirtildikten sonra Türk Adalet Bakanı ile İsviçre Adalet Bakanı'nın Perinçek davasından 4 gün önce görüşmesinin "kuvvetler ayrılığı ilkesine" zarar verdiği belirtildi. Bu haberlerin ardından İsviçre dışişleri ve adalet bakanlıklarından yapılan açıklamada, Perinçek olayının görüşülmediği, yargıya müdahalenin söz konusu olmadığı söylendi.

BERAAT EDER
Sabah 09.00'da başlayan duruşma verilen öğle arasından sonra 14.00'te devam etti. Kamuoyunda esen hava Perinçek'in cuma günü beraat edeceği yönünde. İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, Lozan Antlaşmasının 82'nci yıldönümü etkinlikleri çerçevesinde İsviçre'nin Winterthur kentinde 7 Mayıs'ta düzenlenen bir panel sırasında, "Ermeni sokırımı emperyalist bir yalandır'' dediği gerekçesiyle savcı tarafından gözaltına alınmıştı.

::::::

164 kişilik heyet destek veriyor

Perinçek'e destek için Lozan'a giden 164 kişilik heyette KKTC Eski Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü Süheyl Batum, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Rektörü Bertaş Açıkgöz, İÜ eski rektörü Kemal Alemdaroğlu, emekli generaller Servet Cömert ve Yaşar Müjdeci gibi isimler bulunuyor. Heyettekilerin boynunda Türk Bayrağı işlemeli atkılar ve Talat Paşa Komitesi yazan tanıtım kartları var.