Shaken, een fantastisch project voor kunstenaars georganiseerd door
onze vrienden van Dollypop zal weer gaan plaatsvinden en ze zijn nog
op zoek naar deelnemers. Van 20 tm 28 februari 2010 is er weer een
intensieve, confronterende en interdisciplinaire week. Ben jij
kunstenaar, muzikant, vormgever, schrijver, danser, performer,
producer, fotograaf en zoek je een uitdaging bezoek dan
http://dollypop.nl/blog/category/shaken/ of
http://www.shakennotstirred.nl/en lees over wat Shaken voor jou kan betekenen!
Alle informatie inclusief deelnemersbijdragen kun je daar vinden. Zit
je op de kunstacademie dan kan het zo maar zijn dat die afspraken
hebben met Dollypop en dat je korting krijgt.
groetjes,
Doeko