Oddstream #5 maart 2010 samen met Go short

0 views
Skip to first unread message

Pink Sweater

unread,
Nov 21, 2009, 12:03:22 PM11/21/09
to Internationale audiovisuele projecten
Oddstream #5 zal plaatsvinden tussen 14 en 22 maart 2010 in Nijmegen
samen met het Go Short het international short filmfestival. De focus
is dit keer videoanimaties (stopmotion, claymotion en wellicht
flashmotion). In totaal zullen 24 deelnemers afkomstig uit Italië,
Slovenië, Litouwen en Nederland in 1 week tijd samen werken aan de
videoanimaties rondom een nog nader te bepalen thema.

De animaties gemaakt tijdens Oddstream worden vertoond op het Go Short
festival. Het project is bedoeld voor zowel beginners als mensen met
meer ervaring op animatiegebied. Belangrijk voor mensen met meer
ervaring is dat zij het leuk vinden om hun kennis over te brengen.

In totaal kunnen 6 deelnemers onder de 26 jaar uit Nederland meedoen
aan Oddstream. Deelnemersbijdragen is 50 euro. Voor de rest wordt
accommodatie en eten tijdens de week vergoed. Verblijf is primitief
door gebrek aan hostel in Nijmegen. De werkplaats van het project is
waarschijnlijk in het centrum van Nijmegen vlak bij het Go Short
festival.

Oddstream #5 is een initiatief van stichting Pink Sweater Productions
en wordt mede mogelijk gemaakt door de Europese Commissie.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages