Spanje project / festival

0 views
Skip to first unread message

pinksweater...@gmail.com

unread,
Jun 4, 2008, 3:43:53 PM6/4/08
to Internationale audiovisuele projecten
Hoi!

Vanuit Spanje kreeg ik vandaag de vraag of we vanuit Pink Sweater mee
willen doen aan een kunst en cultuur uitwisseling. In het voorjaar
van 2009 zal er een kunst en cultuur festival plaatsvinden
http://www.festivalarteficial.org/ (nu alleen nog in het Spaans).
Gekoppeld aan het festival zal de uitwisseling zijn met tot nu toe een
Spaanse, Italiaanse, Belgische en Griekse partnerorganisatie.
Voorwaarden voor deelname is dat elke groep van te voren een
performance maakt met een kunstvorm naar keuze. Als er genoeg
interesse is dan meld ik ons aan. Maar laat het mij zsm weten en mail
naar do...@pink-sweater.nl

Binnenkort verwacht ik nieuws te horen over het Green Jam project in
Letland dat als het goed is in september gaat plaatsvinden daarnaast
bestaan er nog mogelijkheden om mee te doen aan Oddstream tussen 10 en
19 oktober.

Groetjes,
Doeko

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages