Spinnupuomin haarukkahela

Timo Vennonen

to int50...@googlegroups.com
Terve,

Onko jollakulla jäänyt nurkkiin lojumaan spinnupuomin haarukkaa? Jos on, olen kiinnostunut.

Timo 8352

Kare Tikka

to int50...@googlegroups.com
Mulla taitaa olla, mutta missä nurkassa, en tiedä.

Yritän kaivaa, mutta keväämmällä.

Kare
Lisää 505-asiaa osoitteessa http://www.int505.fi/wordpress/

---
Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän: int505suomi.
Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen ja sen sähköpostiviestien vastaanottamisen, lähetä sähköpostia osoitteeseen int505suomi...@googlegroups.com.
Lisää vaihtoehtoja on osoitteessa https://groups.google.com/d/optout.

Henri Räty

to int50...@googlegroups.com
Jotain saattaa löytyä pakin pohjalta mullakin, katsotaan.

- hemppa -

Aihe: Re: [int505suomi] Spinnupuomin haarukkahela

nu...@sci.fi

to int50...@googlegroups.com
> [...]
> int505suomi.
> Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen ja sen
> sähköpostiviestien vastaanottamisen, lähetä sähköpostia

pitäisi löytyä onko kiire?

t juha

Antti Salonen

to int50...@googlegroups.com
Mutta Timo hei - se, että kisaa klassikkovenesarjassa ei tarkoita, etteikö voisi käyttää tuplapuomeja ;) Hannu myy sulle erinomaiset puomihelat!

-Antti
> Näet lisää vaihtoehtoja käymällä osoitteessa https://groups.google.com/d/optout.

Timo Vennonen

to int50...@googlegroups.com
Moi,

Näyttää siis siltä, että heloja saattaisi löytyä. Hienoa! Kiire ei ole ainakaan vielä. Tarkoitukseni on varmistaa, että meillä on keväällä edes yksi toimiva puomi – tällä hetkellä veneessä on aika vähän heloja kiinni ja pitäisi saada jokunen takaisin myös kiinni. Tuplapuomiprojekti voi olla liian työläs, saapa nähdä. Mutta ainakin siihen yhteen puomiin pitää saada kunnollinen hela sen köliveneversion tialle.

Eli mahdollisesti löytyy Juhalta, Hempalta, Karelta tai Kaitsulta – ihan selvästi jengi on nykyään kovin kaksineuvoista ;)

Timo