Fwd: ***Somali Raporu (YYD)

Dr.Turgut Özcan

to İnsader, insade...@googlegroups.com, haşim özcan, dr.m...@hotmail.com, Cevat ŞENGÜL, gündüz öztürk
Bu akşam yeryüzü doktorları aşağıda adı geçenlere teşekkür edecek belki bir belge verecek. Duyurulur. Katılmaya çalışalım lütfen.
insader'in taıtımı ve kardeş kuruluş yyd ile kaynaşmak için iyi bir fırsat.

Haşim bey, aşağıda sarı ile boyalı tel. numaralarını arayabilir misiniz?
---

Dr.Turgut ÖZCAN

Tuzla/İstanbul/Türkiye

Phone:00902164440906-1102

Mobile:00905332339939

twitter/drturgutozcan

facebook/turgut57

skype/drturgut

Kimden: Turgut Özcan <drturg...@gmail.com>
Tarih: 2 Haziran 2012 19:23
Konu: ***Somali Raporu (YYD)
Kime: AFRİKA DOKTORLARI <afrikado...@googlegroups.com>, doctorsfromturkey <doctorsf...@googlegroups.com>, Nergiz Tanhan <Nergiz...@yyd.org.tr>, İbrahim Köse <Ibrah...@yyd.org.tr>, Kerem KINIK <kerem...@gmail.com>

Yeryüzü Doktorlarına (Doctors Worldwide) hazır yıllık izindeyken, beni Somali'ye gönderebilir misiniz diye sordum. Dr. Kerem Kınık başkanım da gitmene gerek yok Somali zaten İstanbul'da dedi ve 6 gün boyunca Somali'nin Kral, Reis, Şeyh ve Sultanlarına sağlık hizmeti sunma fırsatı bulmuş olduk. 250 kişiye Poliklinik hizmeti verildi ve hasta olanlara ilaçları temin edildi, 80 kişiye göz taraması yapıldı, bunlara 40 göz reçetesi, 50 civarında da gözlük reçetesi düzenlendi. Göz ilaçları ve gözlükleri bizzat temin edilip teslim edildi. 22 adet katarakt ameliyatı olması gereken Sultanları çok yakın zamanda Mogadisu'daki Shifa Hospital'da ameliyat etmeye gideceğiz inşallah. Bu çalışmaya o kadar katkı sunan var ki hepsini yazmaya kalksam bir bu kadar daha yazmam lazım :)) Ama başta Yeryüzü Doktorlarına ve her aradığımda ilaç ve malzeme yollayan ekibe ve Nergiz hanıma, Ümraniye Göz Merkezine ve teknisyenlerine, Op.Dr.Selim Genç
, Op.Dr.Inayet Andı, Op.Dr.Osman Dursun , Op.Dr.Emin İnalkaç
ve oğlu Furkan İnalkaç, oğlum Mustafa Said Özcan, Asist. Dr.Veysi Ülgen
, Asist.Dr.Muhammed Altınışık, Asist.Dr.Ebubekir Durmuş, Dr.Bahadır Kahveci, Dr.Sadık Bayraktar
, Coşkun Kolejinin güzel tercümanları, Laborant Abdurrahman Akgün, İnsan Sağlığı Derneği, İnş.Müh.Mustafa Andı
,
Doctors From Turkey, 112 Bayrampaşa 1 nolu istasyon doktor ve personeli, Somali Büyükelçisi Dr. Kani Torun ve Yardımcısı Erman Birdal, Uzm.Dr.Yahyahan Güney, İbrahim Köse, istanbul'un en hızlı gözlükçüsü Kral Yusuf Küçük'e ve bu fırsatı bize sunan sevgili dostum Dr. Kerem Kınık'a sonsuz teşekkür ediyorum. Evet çok yoruldum ama çok da keyif aldım. Bu arada Sultan da ilan edildim :)) En kısa sürede Mogadishu'ya gitmemiz şart oldu! İzle: http://youtu.be/SojmEQSPjm0

DSC02749.JPG