TURKIYE DE ILK EKOLOJIK EV SISTEMI

Kenan Sirin

Degerli Uyeler,

DÜNYANIN EN GELİŞMİŞ EKOLOJİK EV SİSTEMİ TÜRK PATENTLİ OLARAK ÜRETİME BAŞLAMIŞTIR.

İNŞAAT SİSTEMİNDE DEV BİR ADIM,

Türkiye patentli, Dünyanın en gelişmiş ev sistemi bütün patent çalışmaları, testleri ve örnek yapıların tamamlanmasıyla bilginize sunuldu.

2006 yılından beri yaptığımız çalışmalar sonuçlanmıştır.

BU SİSTEM DÜNYADAKİ DİĞER İNŞAAT SİSTEMLERİNE GÖRE NE AVANTAJLAR İÇERİR?

-Dünyada tek üretim tarzıdır.

-Patentleri alınmıştır. Toplam altı patenti içermektedir.

-Çelik sistem üzerine çalışmaktadır

-Kurulumu, montajı çok hızlıdır.

-%80 geri dönüşümlüdür

-Tam ekolojiktir

-Üretim sırasında DA ekolojiktir ve sadece atık olarak su buharı doğaya verilir.

-Sistem çeliğin tam olarak EPS ile özleştirilmesi esasına dayanır.

-Ömrü normal betonarme binaların 2 katıdır.

-Tam bir izalasyon sağlar,

-Artı, eksi 50 dereceden etkilenmez.

-Duvar kalınlığı 15 cm.dir. Bunu cm. bazında artırarak, bu dereceleri ayarlayabiliriz. Kısaca çölde, kutuplarda, ekvatorda dahi ısı yalıtımı mükkemmeldir. 15 cmlik duvar genişliğiyle 2 metre kalınlığında betonun izalasyonunu sağlar. İç duvarlarda aynı malzemeden yapılacağından, izalasyon K değeri 0,23 dür.

-Çelik tamamen koruma altına alındığından, ısı, nem, rutubetten asla etkilenmez, kıvrılma yaşamayacağından DA duvarlarda ki çelik tam bir putrel görevi üstlenir yani yan duvarlarda ve ara katlarda tam taşıyıcılık üstlenir. Yatay ve dikeyde taşıyıcıdır.

-Duvarlar blok olarak tam ölçülerinde gelir.

-Sıvası yapılmış olarak teslim edilir.

-Her türlü söve ve süsleme üretim anında yapılır inşaat alanına bu şekilde teslim edilir.

-Hafif olduğundan istedimiz çıkmayı kullanabilir, istediğimiz söve desenini, istediğimiz görüntüde verebiliriz.

-5 G şiddetinde depreme dayanıklıdır. Yani 7.5 Richter üzeri depremleren neredeyse 0 kusur ile çıkar.(Afet işlerinde bütün testleri yapılmış, raporları alınmıştır)

-Isı K değeri 0,23 dür, izalasyon tam olarak sağlanmaktadır.

-200 m2 lik bir ev, yaklaşık olarak bir saatlık ısı enerji değeri, 12.000kcal/h'(SAAT,dir. Yani küçük bir odanın ısı değeriyle eşittir.

-Bu nedenden gün ışığıyla enerji sağlanmasında idealdır.Isınma, soğutma, aydınlatma, su ısıtmada solar kullanımı tavsiye edilebilir.Aslında normal ısı meteryalıyle de çok uygun şartlarda enerji ile ilgili fonksiyonlar sağlanır. Isınmada ve soğutmada diğer yapı sistemlerine göre 4-8 katı daha tasarrufludur.

Biz 225 m2. örnek evimizde 2 adet solar panel su ısıtma için (175 watt her biri), 10 adet panel elektrik, ısıtma,soğutma için kullanılmıştır.'175 watt her bir panel)

Yeni çıkan enerji kanunu düşünülür ise yasal olarakta enerji kullanımı mükkemmeldir.

Izalosyanı tam sağlayamaz iseniz solar Dan tam sonuç alınamaz. Bu sistem enerjinin minimum kullanımını sağlar.

-Çelik tamamen izalasyon altına alındığından, eğilmez, bükülmez, ısıda çalışmaz. Tam bir pütral görevi görür. Dikeyde ve düşeyde tam taşıyıcıdır.

-Yukardaki nedenden çatı inşaat alanı içine alınır ve m3 olarak inanılmaz derecelere ulaşır, NE yazık ki Türkiye"de m2 hesabıyla ev satılmaktadır.

-İlk örnek inşaatlarımız, villa olarak ve sergi salonu olarak batıda bir belediyeye yapılmıştır.

-Görüntü olarak, inanılmazdır.Mükemmeldir.

-Asla diğer çelik sistemlerdeki duvardaki ses ve gıcırtı yok edilmiştir.Sistem gereği zaten mümkün değildir.

-Asla kaya yünü, Mdf vs. kullanılmadığından su kaçağı olur ise bütün ev sistemi cökmez, su sızıntıları lokal olarak malzemesi gereği tek noktada donar.

-Çatı izalasyonu DA aynı malzemeden yapıldığından çatıda sızıntı asla olmaz.

-Diğer çelik sistemlerdeki, duvar içinden ses gelmesi tamamen engellenmiştir. Çünkü sistem ısıdan etkilenmediğinden genleşme hiç yaşanmamaktadır.

BİZ BU ÜRÜNÜ TÜRKİYE' NİN KULLANIMINA SUNDUK.

ORCA EKOLOJİK EV SİSTEMİ,

ÇOK KATLI UYGULANMA SİSTEMİ

-Uygulama beton yada çelik kılçık, taşıma sistemleri hazırlandıktan sonra dışta ve içte uygulama yapılır.

-Birinci katın iskeleti bittiğinde dış ve iç duvarları tamamlarız.

-Kısaca ikinci katın iskeleti bittiğinde, birinci kat tamamen biter.

-İnşaat çatıyla aynı anda biter

-Isı değeri minimum 0,23 dür

-Beton inşaatın onda biri ağırlıktadır.

-Depreme tam dayanıklıdır.

-Beton ve çelikte 8 kat daha AZ malzeme kullanılır.

-ömrü uzundur.

SADECE İZALASYON OLARAK KULLANILMASI

-Dış cephede istenilen desende izalasyon malzemesi olarak kullanılır.

-Ekolojiktir, tam nefes alır

-Tamamen Anadolu teknolojisidir.

ORTAK ÖZELLİKLERİ

Hem villalar, hem tek katlılar, hem çok katlılar normal inşaat ağırlığının 10 da biri değerindedir.

Kurulumu çok hızlıdır. Duvarlar dış söveleri, süslemeleri ile birlikte blok gelir.

Çok hafiftir.

Buna rağmen dayanıklığı, taşıyıcılık değerleri inanılmazdır.

Tam izalasyon sağlar

Depremden hasarsız cıkar

B1-B2 yanmazdır

Solar(günısığı sistemleri icin idealdır.

Tamamen ekolojiktir.%80 geri dönüşümlüdür

Hayvan barınakları içinde idealdır.12 ay uygun ısıda kalabilmektedir.

Bütün sistemler kurşun geçirmez yapılabilir

Biz bu sistemi tamamlayarak tanıtıma başladık.

Anadolu top yekun kalkınmalı.

Turkiye icinde ve yurtdisinda temsilcilikler verilecektir. Ilgilenenlere ornek evimizin resimlerini gonderebiliriz.

Arzu ederseniz Izmit te bu evi ziyaret etmeniz de mumkundur.

Saygilarimla,

Kenan SIRIN
TRIM INT'L TRADE LTD. STI. & ORCA YAPI
Egitimciler Cd. Nilufer Hatun Evleri
H Blok D2, 16110, Bursa, TURKIYE
Tel & Fax: +90 224 451 6006
gsm: +90 532 3862824
e-mail:
ke...@steelturk.net
web: http://www.trimtrade.net
web: http://www.orcayapi.com

statiker insaat makine

to insaat...@googlegroups.com
KESİNLİKLE BETONARMEDEN BOĞULDUĞUM ŞU ZAMANLAR İÇİN EĞER YAZDIKLARINIZ GİBİ BİR ÜRETİM YAPMIŞSANIZ ELBETTE İLGİMİ ÇEKER. YALNIZ MÜHENDİSLİK OPTİMİZASYON İŞİDİR.DİKKATİMİ CELBEDEN, FİYATTAN HİÇ BAHSETMEMİŞSİNİZ.NEYSE YİNE KESİNLİKLE İLGİLENMEK İSTİYORUM.
                                                                               ONUR ÇİFTÇİ  İNŞAAT MÜH.

                                                                                                                                                                         5327619802

Date: Mon, 27 Oct 2008 21:41:12 +0200
From: trimt...@gmail.com
Subject: [yapiteklif.com] TURKIYE DE ILK EKOLOJIK EV SISTEMI

Murat Yılmaz [ Century21 Armoni ]

to insaat...@googlegroups.com

Kenan bey , merhaba

bu sistemle ilerleyen günler de çok iyi projeler üretilebileceğini düşünüyorum.

Ofis olarak bu tür yapılanmalara aracılık etmeye her zaman açığız.

sizden ricam hem hazır elinizde bulunan proje örnekleriniz ve anahtar teslim fiyatlarınızı alabilirsem sevinirim

öncelikle kendim böyle bir ev yapma düşüncesindeyim..daha sonrada müşterilerime sunmayı düşünüyorum.

Sizden detay ve fiyatları konusunda geri dönüş bekliyorum…(Kredi çekilebilmesi söz konusumu ?)

Saygılarımla,

Murat Yılmaz ( Century21 Armoni Gayrimenkul)

Gayrimenkul Danışmanı

to insaat...@googlegroups.com
lütfen konu hakkında rsim ve varsa ilgili çalışmaları içeren büroşür göndeirsenizmemnun alırız

adres : necip fazıl sok ak plaza no:8 kat:2 34810 kavacık-beykoz-istanbul
tel: 216 680 08 00
to insaat...@googlegroups.com
Merhaba,

sistemle etik yapı denetim olarak ilgilenir örnek dairenin gerekirse yapı denetim hizmetine sponsor olabiliriz.

Saygılarımla,

ali derindağ
genel müdür

İbrahim_Ad

to inşaat sektörü iş ve bilgi platformu yapı konut mimar iç mimar inşaat mühendisi taşeron
İyi günler,

Sitenize girip sisteminizi baştan sona inceledim.Çevreci olduğu kesin
de, statik olarak biraz çekincelerim var.Örneğin binanın tabanı temele
basit bulonlarla bağlanıyor. Taşıyıcı sistemde kullanılan profiller
bana biraz ince gibi geldi, taşıyıcılığı konusunda biraz şüpheler
oluştu. Malzemenin çok hafif olduğu açık, ama bu da rüzgâr yüküne
karşı(özellikle çatı için) bir zaaf oluşturuyor.Ayrıca yapılmış olan
yapılar hep tek katlı.Mesela 2. ya da 3. kata çıkınca, taşıyıcı sistem
elemanlarında nasıl değişmeler oluyor?Kolon-Kiriş-Döşemeler birbirne
nasıl bağlanıyor?Bunlar da deprem açısından önemli bir faktörler.7,5
lik depreme dayanıklı diyorsunuz, ama bu neye dayanıyorsunuz?
Onun dışında dolgu duvarı olarak oldukça prataik ve güzel bir
malzemeye benziyor gerçekten.Bir de fiyatından pek bahsetmemişsiniz.Bu
konularda biraz daha bilgi verebilirseniz sevinirm.
Son bir konu daha...Sadece bütün olarak mı yapıyorsunuz yapıları?Yani
mesela ben betonarme evime çatı yaptırmak istiyorum ya da depremde
daha iyi performans göstermesi binamın dolgu duvarlarını bu şekilde
yapmak istiyorum.Bu konularda da hizmet veriyor musunuz?İyi
çalışmalar, kolay gelsin.

Kenan Sirin

to insaat...@googlegroups.com
Sayin Ibrahim bey,

belirttiginiz tum sorulara karsi onlemlerimiz alinmis durumdadir. patentimizin ozunu bu sorularinizin cevabi olusturmaktadir.

bize iletisim bilgilerinizi verebilirseniz size detayli aciklama yapabiliriz.

fiyat olarak, bir prefabrik veya ahsap evden daha ucuz cikiyoruz piyasaya tanitim maksatli olarak.

saygilarimla,
kenan

2008/10/31 İbrahim_Ad <ibr...@gmail.com>

--
Best Regards,

Kenan SIRIN
TRIM INT'L TRADE LTD. STI.
Chairman
 e-mail: ke...@steelturk.net
 http://www.trimtrade.net
 http://www.steelturk.net
 http://www.turkish-chinese.com

Guneri Akovali

to insaat...@googlegroups.com

Sayin Ilgili,

Ekolojik ev sisteminizle cok ilgiliyim. Mumkunse bana da yeterli ek
bilgi (fiyat da dahil) gonderebilirseniz sevinirim.

Saygilarimla,

Dr.Guneri Akovali
(Gerede Sokak 9/10
A.Ayranci 06540 Ankara)