CELIK KAPI YAPIMINDA DENEYIMLI USTA

solakoglu

to inşaat sektörü iş ve bilgi platformu (inşaat, yapı, konut gibi konularda mimar, iç mimar, inşaat mühendisi ve taşeronların bilgi, fikir ve iş imkanlarını paylaştığı en iyi grup)
SAYIN GRUP UYELERI,

FAS CASABLANCA DAKI FIRMAMIZDA CALISMAK UZERE DENEYIMLI CELIK KAPI
USTASI ARAMAKTAYIZ.

SAYGILARIMLA

SELCUK SOLAK
PHONE : 00 212 661 31 68 80

onur...@isbank.net.tr

to insaat...@googlegroups.com
Bizde bir seferde yüksek miktarlarda çelik kapı montajı yapabilecek şantiye deneyimli ekiplere ihtiyaç duymaktayız.
iş yeri istanbul sınırları içindedir.Detaylar karşılıklı konuşmalarda verilecektir.
Randevu için,0212/5588018/5589424/5580209
Necmi UYCAN

to insaat...@googlegroups.com
Sahibi oldugumuz isyerindeki kiraci sahte kontrat duzenleyerek elektrik almis. Bu elektrigi odememis, kiralari odemedigi gibi. Mahkeme karari ile isyerini bosalttirmanmmizin ardinda. Elektrik idaresi tasinmazin uzerine alacagina karsi satilmaz serhi koydurmaya calisiyor.
Bu konuda deneyimi olan var mi?
Bana gayri hukuki gelen bu konuda aramizda bu sorunu cozmus olan var mi?
Saygilarimla
ZB

Zafer BABUR
http://www.babur.net/zaferbabur_cv.pdf
M: :+90 (532) 312 6931
Click on the link to be included  in LINKEDIN
http://www.linkedin.com/in/zaferbabur

Hakkı ÖZCAN

to insaat...@googlegroups.com
zafercim  bukonu  çok deneyimli olasn  avukat  arkadaşımın  telefonunu  veriyorum  umuarım  yardımcı  olur 05326054909