Ynt: [bedavahizmet.com] Dış mekan ahşap işleri yaptırılacaktır.

ibrahim güngör

to insaat...@googlegroups.com
Bahsettiğiniz işleri Muğla-Bodrum'da Atölyemde ısmarlama olarak Üretip, Emprenye işlemini Yaptırıp Montajını Yapıyorum.Proje geliştirme ve Detay çözümlerinde 30 yıllık Tecrübeliyim.

Hemen Önemle Belirtmek İsterim- EMPRENYE İmalat Bittikten Sonra Uygulanmalı, daha sonra Cila ve Montaj Yapılmalıdır.
SAYGILARIMLA
İbrahim GÜNGÖR
http://www.gungorahsap.com

Pergola, kış bahçesi, dek uygulamaları için fırınlanmış, emprenye
edilmiş sibirya çamı ile imalatlar yaptırılacaktır. İlgilenen firmaların
aşağıdaki adrese yaptıkları işlerin referansı, firma bilgileri, çatı,
pencere, kapı, teknik detaylarını gösteren bir mesaj göndermelerini rica
ederiz.

Saygılarımızla,

E-posta: tm...@tmge.com.tr

selcuk uzun

to insaat...@googlegroups.com

ordu ilinde sýfýrdan sap2000 kursu verebilecek ya da yonledirebileceðiniz biri varsa yardýmýnýza ihtiyacým.þimdiden teþekkur eder calýsmalarýnýzda kolaylýklar dilerim.

Get your email and more, right on the new Yahoo.com

ali kara

to insaat...@googlegroups.com

herkese selamlar.yeni mezun bir inşaat mühendisiyim.Romanyada calısmak
istiyorum.oradaki şirketlere internetten ulasamıyorum.yardımcı olabilecek
biri varsa sevinirim

not:pasaportum ve 3 aylık romanya vizem cebimde..

Get FREE company branded e-mail accounts and business Web site from
Microsoft Office Live
http://clk.atdmt.com/MRT/go/mcrssaub0050001411mrt/direct/01/

volkan yardımcı

to insaat...@googlegroups.com
SAYIN EMRE BEY

Öncelikle hayırlı bayramlar diliyorum.

Bodrum Güneşlik mevkiinde yapmakata olduğunuz inşaatınızın imalatlarından
Duvar(tuğla,bims,ytong),Kaba-İncesıva(Sıvamatik),Alcısıva(Alcımatik),Seramik-Fayans,Şap,İç-Dış
cephe boya imalatlarını usta ellerde sorunsuz ve ekonomik olarak yapmak
isteriz.
İhtiyac duyulduğunda hizmet vermek bizi onurlandırır.
İmalatını gercekleştirdiğiniz projeler ne üzerine(konut,otel vs.)

Referans olarak bir kaç işimizi yazabilirim.
SİLENCE BEACH OTEL 5* Manavgat/ANTALYA
ALPERBEY OTEL 4* Alanya/ ANTALYA
EGO GN.MD. ANKARA

Bu ve daha niceleri ayrıca dış cephe kaplamaları ve dekoratif taş kaplama
işlerinide yapmaktayız.

SAYGILARIMLA
Volkan YARDIMCI

0 312 367 11 76___ 0 535 665 20 71

>From: Emre Dönmez <em...@sahininsaat.com>
>To: <insaat...@googlegroups.com>
>Subject: [bedavahizmet.com] İŞ İLANI :İnşaat Mühendisi,Kesin Hesap Şefi
>Date: Sat, 21 Oct 2006 20:33:21 +0300
>
> Şirketimiz bünyesin de çalıştırılmak üzere en az 5 yıl
>Kaba ve İnce işler tecrübesi olan İnşaat Mühendisi ve Kesin HesapŞefi
>aramaktayız. Çalışma mevkii Bodrum güneşlik olup ilgilenenler asagıda
>belirtmiş olduğumuz fax'a CV lerini yollayabilirler.

> [...]
Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com

MIREXIM

to insaat...@googlegroups.com
merhaba
romanya dis ticaret temsilciligimize ( www.dtm.gov.tr ) ulasiniz
onlardan romanya da insaat sektorunde faaliyet gosteren sirketlerin listesini amaciniz ile birlikte
talep ediniz
veya romanya buyukelciligi calisma mustesarligina yazi yaziniz
cv nizi gonderiniz

onlarda gerekli yerlere ulastirir sizi

basarilar diliyorum

nadide bulduk

to insaat...@googlegroups.com

romanyada bildiğim kadarıyla ROTA İNŞAAT ÇALISIYOR  istersen ınternetten  rota olarak arattır...

bol sanslar...

From:  "ali kara" <alika...@hotmail.com>
Date:  Sat, 21 Oct 2006 18:58:49 +0000
>clear=all>
Sevinçlerinizi paylasacaginiz en güzel ortam Messenger'da! Burayi tiklayin!

Camer Vuap

to insaat...@googlegroups.com
Sistem yapı vede Enka'nın da işleri vardır.

Camer

nadide bulduk <nadide...@hotmail.com> wrote:

romanyada bildiðim kadarýyla ROTA ÝNÞAAT ÇALISIYOR  istersen ýnternetten  rota olarak arattýr...
bol sanslar...

Subject:  [bedavahizmet.com] ÝÞ

Date:  Sat, 21 Oct 2006 18:58:49 +0000

>herkese selamlar.yeni mezun bir inþaat mühendisiyim.Romanyada calýsmak
>istiyorum.oradaki þirketlere internetten ulasamýyorum.yardýmcý olabilecek
>biri varsa sevinirim
>
>not:pasaportum ve 3 aylýk romanya vizem cebimde..

omer alici

to insaat...@googlegroups.com
Enkayı dene istersen. Enkanın Romanyada çok işi var.

nadide bulduk <nadide...@hotmail.com> yazdı:

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com

Murat Kubat

to insaat...@googlegroups.com
Ozer Insaat

Emre Dönmez

to insaat...@googlegroups.com

ZEYNEP ÇINAR

to insaat...@googlegroups.com

merhaba

zemin mekaniği alanında yapılan deneyler ile ilgili föy ü olan varsa gönderebilr mi

yüksek lisans dersi olarak alıyorum da

teşekkülerr

Emre Dönmez

to insaat...@googlegroups.com