çatı konusunda bilgileriniz

nuri akdeniz

to insaat...@googlegroups.com
  slm
 arkadaşlar
  140 m2lik dairesi bulunan binanın çatı kaplaması konusunda fikirlerinizi isteyecektim.
 şuanda mevcut çatı kiremit kaplı ve akıtıyor. bunu elden geçirmek ve tadil ettirmek istiyorum.şuanki çatı tabla betonun 25cm çıkıntı yapılıp üstüne konulmuş şekildedir.
1)kiremitleri çıkarıp yerine şingıl tavsiye ediyorlar
2)çatı altına iki oda yapamak istiyorum banyo ve mutfak şeklinde bu konunun maliyeti ne olur? mevcut bina 5 yıllık
 bu konularda yardımcı olursanız sevinirim.ilgilenen herkese teşekkür ederim.

demircii...@hotmail.com

to inşaat sektörü iş ve bilgi platformu yapı konut mimar iç mimar inşaat mühendisi taşeron

OSB SHİNGLE TAVSİYE EDİYORUZ M2 FİYATI HERŞEY DAHİL: 35.00 YTL DİR

Tel: 0212 523 17 20-

Fax: 0212 525 37 06

Gsm:0542 550 25 05

Gsm:0537 277 07 59
Web:
www.demirciizolasyon.com

Mail:demircii...@hotmail.com

Msn:demircii...@hotmail.com

ilk psycho

to insaat...@googlegroups.com
Merhaba ben ilker,
 şingıl bence iyi bir çatı kaplama malzemesi değil,neden çatının ahşap kısmına yapıştığı için çatının iç kısmı ile direk temasta bu sebepten ısı alışverişi yüksek miktarda oluyor. bu nedemek çok sıcak veya çok soğuk çatı. kiremite gelince bence en sağlıklısı ahşap yapı ile kiremit arasındaki hava boşluğu ısı geçişine yeteli bir engeldir

itü inş

Date: Thu, 12 Jul 2007 15:57:54 +0300
From: akde...@gmail.com
To: insaat...@googlegroups.com
Subject: [yapiteklif.com] çatı konusunda bilgileriniz

ferda colakoglu

to insaat...@googlegroups.com
Sayın:İlker bey fikrinize saygı duyuyorum ancak biz osb üzeri 2mm pc membran üzeri 4mm sıngle veya arduazlı membran kullanıyor ve ısı yalıtımı içinde 3 veya isteğinize baglı olarak 4mm xps kullanmaktayız suan en iyi ısı ve su izolasyonu uygulaması kabul edilen sistem budur.Saygılarımızla www.arkadyaizolasyon.com

From: ilkp...@hotmail.com
To: insaat...@googlegroups.com
Subject: [yapiteklif.com] Re: çatı konusunda bilgileriniz
Date: Fri, 13 Jul 2007 22:48:13 +0000

ferda colakoglu

to insaat...@googlegroups.com
benim tavsiyem binaya agırlık binmesin ve dekoratif görünmesi acısından osb üzeri 2mmpc membran ve üzeri single kapalma ve ısı izolasyonuda istenilirsede 3cm exp olarak düsünebilirsiniz sizede maliyet olarak bu sistem 32.00 ytl ye mal olur saygılarımızla.www.arkadyaizolasyon.com

Çetiner ÇALIS

to insaat...@googlegroups.com

SHINGLE HAFIF OLDUGU ICIN TERCIH EDILMELI...NE DE OLSA DEPREM YUKUMUZU AZALTAN EN IYI MALZEME....DOSEYENLER HIC BIR OLUMSUZLUK YASAMADILAR BU GUNE KADAR...

ISI YALITIM MALZEMESI DEGILDIR SHNGLE....BU PROBLEMINIZI AYRICA COZMELISINIZ...

BIR YAPIDA ILK DUSUNULMESI GEREKEN HAFIF MALZEME TERCIHI OLMALI...

SACTAN YAPILMIS KIREMIT BILE MARSILYA TIPINDEN KAT KAT DAHA HAFIF...

to insaat...@googlegroups.com
Arkadaşlar,
Soğuk çatı uygulaması ülkemizde nedense yeteri kadar bilinmemekte maalesef. Kullanılmayan çatı arası havalandırılmalıdır. Saçaklardan hava girişi, mahyadan da yeterli miktarda hava çıkışı sağlanmalıdır. Soğuk çatıda dış hava ile çatı arası sıcaklığı birbirine yakın veya eşittir. Bu durum, ısı yalıtımı malzemesinin kalınlığını da olumlu etkiler. Havalandırılmayan malzemeler, bozulmaya terk edilmiş gibidir. Proje anlayışı plan-kesit-görünüşlerden ibaret olan ülkemizde çatılar da pratik piyasa usulleri ile inşa edilmektedir.
Saygılarımla,
Zafer Bekaroğlu
Y.Mimar

From: ilkp...@hotmail.com
To: insaat...@googlegroups.com
Date: Fri, 13 Jul 2007 22:48:13 +0000

Merhaba ben ilker,

Date: Thu, 12 Jul 2007 15:57:54 +0300
From: akde...@gmail.com
To: insaat...@googlegroups.com

[...]

What kind of emailer are you? Find out today - get a free analysis of your email personality. Take the quiz at the Yahoo! Mail Championship.

mzor

to insaat...@googlegroups.com

Çatı kaplaması için www.emarit.com.tr  adresini ziyaret ediniz. Hafif, sağlam ve uzun ömürlü bir malzemedir.