duvarın dayanıklılıgı

erbili...@gmail.com

Jan 9, 2011, 3:23:47 AM1/9/11
to inşaat sektörü iş ve bilgi platformu (inşaat, yapı, konut gibi konularda mimar, iç mimar, inşaat mühendisi ve taşeronların bilgi, fikir ve iş imkanlarını paylaştığı en iyi grup)
İnşaat sektorunde hizmet veren tum fırmalara seslenmek ıstıyorum
bununla ılgılı bana yardımcı olursanız sevınırım tuglanın yerıne
evımın duvarlarını profılle bolup camekan yaptırmak ıstıyorum ev ıkı
katlı veya 3 katlı dusunuyorum kolon ve kırıs betonları bulunmakta
betonarme olacak yanı yıgma bır bına degıl sadece dıs duvarların
tamamını camekan yapmak ıstıyorum ıc duvarlarıda alcıpan bolme ıle
bolmek ıstıyorum bu ne kadar saglıklı olur dısda olaması gereken tugla
duvarların tasıyıcılıgını baska nasıl saglamam gerekmektedır bununla
ılgılı bılgılerınızı beklıyorum pehliv...@hotmail.com sımdıden
tesekkurler.