FW: [HR-TURKEY.1976] inşaat mühendisi

Dilek ASAN

to insaat...@googlegroups.com

From: idil...@gmail.com
To: hr-t...@googlegroups.com
Subject: [HR-TURKEY.1976] inşaat mühendisi
Date: Wed, 29 Dec 2010 15:10:10 +0000

Merkez ofisi İstanbul'da bulunan inşaat firmamıza İnşaat Mühendisi aranmaktadır. Aranılan özellikler aşağıdaki gibidir. İlgilenen adayların CV'lerini idilkara@gmail adresine göndermeleri rica olunur.

Saygılarımla

Üniversitelerin İnşaat Mühendisliği bölümünden mezun,
Tercihen 3-4 yıl tecrübeli,
Çok iyi derecede ingilizce bilgisine sahip,
Seyahat engeli olmayan,
Askerliğini yapmış,
Erkek aday aranmaktadır.

--
HR-TURKEY
BU E-MAILI, IS veya ELEMAN ARAYAN TANIDIKLARINIZLA PAYLASABILIRSINIZ.

Guruba mesaj gondermek icin:
HR-T...@googlegroups.com

Gurup uyeliginden cikmak icin:
HR-Turkey+...@googlegroups.com

Hürriyet Necdet AYDOGAN - S

to insaat...@googlegroups.com

Degerli Arkadaslar,  Cevre ve Arıtma Teknolojileri firmamızda çalışmak üzere proses deneyimi olan, toplamda en az 10 yol deneyimli çevre mühendisleri arıyoruz.  Yabancı ortaklı  firmamızda yurtdışıyla  iletişimi de sürdürecek olan takım arkadasımızın seyahat engeli olmaması önemlidir.

Bu vesile ile tüm üyelerin Yeni Yılını kutlar, basarılı bir yıl dilerim!

Saygılarımla,

Hürriyet Necdet Aydoğan

Genel  Müdür - Kurucu Ortak .Mak. Müh. ve End. Yük. Müh..

0532 286 3114    SKYPE:  CTG.Necdet

"Birgün herşey sudan ucuz olacak" ®

CTG PlanetTEK, Çevre Teknolojileri konularında en yeni, sürdürülebilir üstün teknolojiler ve çözümler sunar.

PlanetDISK®

Biyolojik Atıksu Arıtma Sistemleri - Dönen Biyolojik Disk Teknolojisi

Cumhuriyet Cad. Can Sokak, Mert Plaza, No: 3, Kat:1

Kavacik, Beykoz, Istanbul - 0216 425 6051pbx  faks: 0216 425 6053

www.sutemiz.com    www.planettek-tr.com

P Doğaya saygı! Sayfayı yazdırmadan önce lütfen birkez daha düşününüz...

Eleştirmek değil değiştirmek için gönüllüyüz.   www.tog.org.tr

--
www.yapiteklif.com

İNŞAAT FİRMALARI ARTIK TEKLİFLERİNİ BURADAN ALIYOR.

UYGUN FİYATLAR VE HIZLI TEKLİF ALMAK İÇİN
İŞİNİ TANIMLA KEŞİF ÖZETİ VEYA PROJENİ EKLE

HEMEN ÜCRETSİZ ÜYE OL..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WWW.BANAUSTABUL.COM

TÜRKİYE'NİN USTA BANKASINA HEMEN KAYDINI YAPTIR.

Bu mesajı inşaat sektörü iş ve bilgi platformu olan www.bedavahizmet.com ve www.yapiteklif.com destekli gruba üye olduğunuz için aldınız: Google Grupları "İnsaat-hizmet" inşaat sektörü iş ve bilgi platformu grubu.
Posta göndermek için : insaat...@googlegroups.com
gruba üyeliğinizi sonlandırmak için:
insaat-hizme...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com.tr/group/insaat-hizmet
adresinde bu grubu ziyaret edin
image001.jpg

mehmet arslan

to insaat...@googlegroups.com
Dilek hanım efendi önce merhabalar.
30.yıldır inşaat tahhüt tamirat yalıtım izolasyon ve dekorasyon alanlarında ekibimle hizmet
vermekteyiz prjelerinizde bize uygun işleriniz oldugunda sizinle tanışmak ve çalışmak isteriz
şimdiden ilginize alakanıza teşekkür eder işlerinizde başarılar dileriz
mehmet arslan