sandali !!

52 views
Skip to first unread message

keivan alizadeh

unread,
Sep 9, 2012, 3:57:02 PM9/9/12
to inoi-...@googlegroups.com, Mohammad Ali Abam
salam ,
mikhastam begam ke sandaliha vazne balaye bache ha ro tahamol nakarde va shekaste shodan .
 hala ma baiad chi kar konim ? (sare emtehan sandali kam maid)

Hooman Hashemi

unread,
Sep 11, 2012, 7:48:55 AM9/11/12
to inoi-...@googlegroups.com
movafegham :D
 4 ta sandali be surate gheyre amd shekaste alan una jaygozin nashand emtehane xubi bar gozar nemishe 

aminabedi

unread,
Sep 11, 2012, 8:13:29 AM9/11/12
to inoi-...@googlegroups.com, Mohammad Ali Abam
ye tedaadi mortaaz darim ma too dowre hey karaaye khafan khafan mikonan,mitoonim rooye roo hava neshestaneshoon hesaab konim! :|
:| yani in ke khodam midoonam yakh bood! :D

Mohammad Ali Abam

unread,
Sep 11, 2012, 8:36:30 AM9/11/12
to inoi-...@googlegroups.com
سپردم صندلی ها را تعمیر یا عوض کنند.  در ضمن برای ازمون کیبوردهای جدید از نوع
genius km110 
خریداری شده که فردا در اختیار شما قرار می گیره. البته اگر دوست داشته باشید می توانید از
کیبوردهای قدیمی یا کیبورد خودتان هم استفاده کنید
حتی المقدور سعی کنید از کیبوردهای جدید استفاده کنید که کیبوردهای مناسبی هستند
و مورد تایید بچه های تیم هم هست

ازمون فردا حدود  ساعت 9 شروع  می شه بنابراین سعی کنید که تا حداکثر 8:30 
باشگاه باشید. 

--abam

2012/9/11 aminabedi <amina...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages