نتایج نهایی

66 views
Skip to first unread message

Mohammad Ali Abam

unread,
Sep 25, 2012, 4:00:02 PM9/25/12
to inoi-sc-91
سلام

نتایج نهایی ضمیمه شده است. برش طلا و نقره نیز در فایل مشخص شده است.

--abam
Grades(final).xlsx

Armin Vakil

unread,
Sep 27, 2012, 11:27:24 AM9/27/12
to inoi-...@googlegroups.com
سلام
میحواستم بپرسم تیم کی به ایران برمیگرده واسه اومدن به فرودگاه؟
ممنون



--abam

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "inoi-sc-91" group.
To post to this group, send email to inoi-...@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to inoi-sc-91+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

Mohammad Ali Abam

unread,
Sep 27, 2012, 4:40:26 PM9/27/12
to inoi-...@googlegroups.com
enshallah 2shanbe sobh saa-at 9:30

--abam

2012/9/27 Armin Vakil <armin...@gmail.com>

Hooman Hashemi

unread,
Sep 30, 2012, 4:50:25 AM9/30/12
to inoi-...@googlegroups.com
farda kiya miyand esteghbal 
kasi vaseye raft o amad ba bashgah hamahang nakarde ? 
khodemun bayad berim forudgah ya minibus gerefte bashgah ? 

Mohammad Ali Abam

unread,
Sep 30, 2012, 7:40:30 AM9/30/12
to inoi-...@googlegroups.com
man tamas telfoni ba bashgaah nadaram, ama email mizanam ke hade aghal ye minibus amade konand
shoma zang bezanid va az aghaye solatian ya aghaye shiri beporsid va baghiye bache ha ro ham
dar jaryan begzarid
 
--abam

--

Hooman Hashemi

unread,
Sep 30, 2012, 8:41:30 AM9/30/12
to inoi-...@googlegroups.com
man ba bashgah tamas gereftam va goftand:" bache ha sa@ e 7 dame dare bashgah bashand "
unayi ke farda mikhand biyand  elam konand ke age tedad bishtar az yek minibus shod etela bedim

mahdi behroozikhah

unread,
Sep 30, 2012, 1:43:25 PM9/30/12
to inoi-...@googlegroups.com
man miyam!

On Sun, Sep 30, 2012 at 4:11 PM, Hooman Hashemi <hhoo...@gmail.com> wrote:
man ba bashgah tamas gereftam va goftand:" bache ha sa@ e 7 dame dare bashgah bashand "
unayi ke farda mikhand biyand  elam konand ke age tedad bishtar az yek minibus shod etela bedim

Roozbeh

unread,
Sep 30, 2012, 1:44:39 PM9/30/12
to inoi-...@googlegroups.com
me 2

mahdi behroozikhah

unread,
Oct 1, 2012, 9:49:59 AM10/1/12
to inoi-...@googlegroups.com
آقا امروز منو و روزبه و فرزاد و هومن اومده بودیم دم باشگاه از ساعت 7
تا ساعت 7:40 دقیقه وایسادیم دیدیم هیچ ماشینی نمیاد بعد رفتیم زنگ
نگهبانی رو زدیم پرسیدیم آقا نمیخواید حرکت کنید بعد گفتند که یک ربع پیش
همه رفتند (هرچند تا جایی که ما دیدیم کلا یکی دوتا ماشین تک سر نشین کلا
از جلو باشگاه رد شدن!!!) بعد گفتند که نمیدونم به ما ربطی نداره که جا
موندید و اگه میخواید بیاید باید با پول خودتون آزانس بگیرید و از این
جور حرفا!ما هم جدا بهمون بر خورد چون از صبح با عجله اومدیم اونجا بعد
اینجوری به ما میگن! بعد هیچی دیگه بلند شدیم رفتیم خونه . خلاصه از آقای
آبام و بچه های تیم معذرت میخوایم که نشد بیایم.

On 9/30/12, Roozbeh <rooz...@gmail.com> wrote:
> me 2

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages