Відео-огляд інноваційних проектів напрямків цифрове здоров'я та медичні пристрої, розвитокнових ліків, медичні біотехнології

Ivan Kulchytskyy

to inn...@googlegroups.com

Шановні пані та панове!

До вашої уваги:

Відео-огляд інноваційних проектів напрямків цифрове здоров'я та медичні пристрої, розвиток нових ліків, медичні біотехнології з самого серця міжнародного інноваційного саміту Hello Tomorrow Огляд буде корисний розробникам нових технологій, інвесторам, вченим, технологічним підприємцям, корпораціям, що прагнуть досягнути висот у галузях практичного впровадження біотехнологічних рішень, штучного інтелекту, управління даними, сучасного підходу до машинного навчання та роботизації. Найкращі проекти 2020, що були відібрані з усього світу