МОН України 11 листопада оголосив конкурс на використання коштів, які ЄК повернула Україні як частину нашого внеску у програму Горизонт 2020

Ivan Kulchytskyy

to inn...@googlegroups.com
Шановні колеги!
Прошу не адресувати мені запитань з приводу цього конкурсу.
В даному повідомленні я тільки інформую Вас про ту можливість, якою Ви можете скористатись.
Це так званий конкурс на використання коштів "реімбурсації", про те що цей конкурс буде оголошений
після 10 листопада, ми Вам інформували ще раніше
Дедлайн конкурсу - 20 грудня
Оголошення про конкурс на сайті МОН
На цій же сторінці МОН є контакти працівників МОН до яких Ви можете звернутись із запитаннями

Думаю, що Вам також буде корисна презентація від МОН, яка була представлена на заході 23 вересня 2021
-===
Ще раз хочу наголосити, що протягом найближчого тижня я не буду мати можливості відповідати на телефонні дзвінки

Best regards
Ivan Kulchytskyy