9 грудня о 15.00 Вебінар Конкурси 2023 року програми Горизонт Європа за пріоритетами «Health - Здоров’я»

Ivan Kulchytskyy

to inn...@googlegroups.com
Шановні пані та панове!

Запрошуємо до участі в інформаційному вебінарі “Підготовка до конкурсів 2023 програми Горизонт Європа

за пріоритетами Кластеру 1 «Health-Здоров’я» який планується провести 9 грудня, 15.00-16.30  онлайн у форматі ZOOM конференції.
Час проведення може бути змінено у разі відключення електроенергії,

але ми постійно шукаємо резервні варіанти доступу до мережі Інтернет і тому поки що не змінювали час проведення попередніх заходів.

Участь є безкоштовною за умови попередньої реєстрації  за посиланням:

https://forms.gle/84pXpgnuK7PyHrgK8

(але просимо спочатку дочитати весь текст повідомлення до кінця і познайомитись з робочою програмою кластеру 1)

Будемо вдячні, якщо поширите інформацію про подію у соціальних мережах. Подія у Facebook:  https://www.facebook.com/events/389967723284717

Вебінар проводиться в системі ZOOM. У наявній у нас версії ми ми можемо надати одночасний доступ щонайбільше 100 учасникам.
Якщо бажаючих взяти участь у вебінару буде більше, то тоді ми організуємо онлайн трансляцію у Facebook на сторінці ГО АЄІ у Facebook:
 https://www.facebook.com/InnoEU.UA

Учасники зможуть ставити питання як у ZOOM  сесії, так і у Facebook  в ході трансляції.  При підготовці заходу будуть також враховані питання, які учасники нададуть при реєстрації.

Захід проводиться для потенційних аплікантів проєктних заявок за напрямком кластеру 1  «Health - Здоров’я».

Основна мета заходу – ознайомлення з першим варіантом робочої програми та обговорення основних принципів і візії Європейської комісії за даним пріоритетом.  На заході будуть також представлені ініціативи ЄС, які є фактично частиною загальної програми для напряму.

На заході ми розглянемо:

·        місії ЄК для напряму «Здоров’я»

·        пріоритетні напрямки програми

·        загальну структуру та орієнтовні конкурси за кластером

·        можливості пошуку партнерів та перших кроків у програмі.

Ми поділимось інформацією про те, які є типові помилки при підготовці проєктних заявок та які кроки полегшать участь у програмі; про позицію ЄК щодо участі організацій з України в конкурсах Рамкової Програми «Горизонт Європа» та покажемо як ефективно шукати інформацію і «читати» опис конкурсів.

Основні спікери вебінару:

Іван Кульчицький, президент ГО Агенція Європейських Інновацій, керівник національного контактного пункту програми Горизонт 2020 за напрямом ІКТ

Формат заходу:

Інформаційна сесія

Іван Кульчицький - представлення плану дій ЄК щодо поширення інформації про  конкурси 2023 року та як використовувати інформацію з робочих програм

Таїсія Симочко:

- Ініціативи, про які варто знати при участі у конкурсах кластеру 1 «Здоров’я»

- Програма Горизонт Європа: пріоритети на стратегічні цілі на десятиліття, перші драфти конкурсів та до чого готуватись.

- Корисні посилання, зокрема для напрямку: «Здоров’я»

Брокерська сесія - виступи (7-10 хвилин) від представників організацій, які уже ідентифікували для себе теми конкурсів в яких вони зацікавлені взяти участь.
Для включення у програму заходу слід при реєстрації вказати вибрані тематики  конкурсів.

Виступи ми очікуємо за типовим форматом міжнародних брокерських зустрічей (до 3-х хвилин представлення своєї організації + до 5хв.представлення своєї ролі у потенційному спільному проєкті за обраною тематикою + до 2хв. на запитання і обговорення).

Для  підготовки  виступів слід визначитись із пріоритетами власних зацікавлень на основі робочої програми кластеру  «Health-Здоров’я»   доступ до якої можна отримати за посиланням:
https://research-and-innovation.ec.europa.eu/document/download/cca383f5-67a6-4b72-a8f2-8b8cd041fa91_en?filename=ec_horizon-europe-cluster-1-work-programme-2023.pdf

Підсумкова дискусія - обговорення плану подальших дій з пошуку партнерів та підготовки проєктних заявок.  Одне з важливих питань - це участь наших організацій у інформаційно-брокерському  заході ЄК 19 січня 2023 року за цим кластером.

https://research-innovation-community.ec.europa.eu/events/2zRJQrIdbL7rCriIJbBN4l/overview

Довідково:

Учасникам будуть корисні матеріали попередніх наших заходів:
Процедури підготовки та подання заявок на конкурси програми Горизонт Європа
https://aei.org.ua/materiali-vebinaru-procedure-application-horizon-europe/
Представлення проєктних ідей, пошук партнерів та координатора проєкту.
https://aei.org.ua/materiali-majster-klasu-predstavlennya-proiektnih-idej-ta-poshuk-partneriv-i-koordinatora-proiektu/

Вебінар проводиться в рамках проєкту “Підвищення поінформованості українських організацій про можливості участі у дослідницьких та інноваційних програмах ЄС” фінансується  Європейським Союзом  та Міжнародним Фондом «Відродження» в межах грантового компоненту проєкту EU4USociety.

Матеріал відображає позицію авторів і не обов’язково відображає позицію Міжнародного фонду «Відродження» та Європейського Союзу»