Fwd: 5.06.2020. Вебінар «Горизонт 2020. Напрям здоров'я та харчова безпека» та доступ до матеріалів Вебінару від 28 травня за темою "Горизонт 2020. Напрям енергетика та клімат"

Ivan Kulchytskyy

to inn...@googlegroups.com
Шановні пані та панове,
Матеріали вебінару від 28 травня за темою
"Горизонт 2020. Напрям енергетика та клімат"  знайдете за посиланням
https://drive.google.com/drive/folders/16qysyXsLGGpWXp6p98VOHY58tWWux7Ri?fbclid=IwAR0c_UY-WnHDEs0ccgX7bp88wdk2PDiHiSaZ3zUDMBTYS1w3JSvUsUhQhGA

І пересилаю Вам інформацію отриману від
Артур Воронич <a.vor...@nung.edu.ua> про вебінар  5 червня
(Всі питання прошу адресувати йому напряму)

Date: пн, 1 черв. 2020 о 08:53
Subject: 5.06.2020. Вебінар «Горизонт 2020. Напрям здоров'я та харчова безпека»
To: Центр міжнародного співробітництва || НКП Енергетика <ncp_energ...@googlegroups.com>, NCP Energy || НКП Енергетика <ncp_e...@googlegroups.com>, Українські НКП програми Горизонт 2020 та експерти з підготовки проектів <ncp_e...@googlegroups.com>

Національні контактні пункти програми Горизонт 2020 (https://bit.ly/ncpualinks) за напрямами:
  • Здоров’я, демографічні зміни та добробут та Харчова безпека, стале сільське господарство, морські дослідження та біоекономіка (Таїсія Симочко)
  • Безпечна, чиста та ефективна енергетика (Артур Воронич);
  • Харчова безпека, стале сільське господарство, морські дослідження та біоекономіка (Тетяна Степанова)
проводять 5 червня о 12:00 вебінар «Горизонт 2020. Напрям здоров'я та харчова безпека»
на якому буде представлено можливості участі у різних конкурсах програми за відповідними напрямами.

План вебінару:
І. Інформаційна сесія
1. Нові топіки конкурсів за Інноваційною медичною ініціативою(ІМІ) Конкурси 22 та 23
2. Харчова безпека - нові виклики та ініціативи
3. Ініціативи Європейського інститут Інновацій та Технологій для напрямів “Здоров’я” та “Харчова безпека”
4. Get Involved - або як отримати максимальну користь з проектів, що реалізуються
5. Досвід участі українських організацій, поради для майбутніх аплікантів
ІІ. Відповіді на питання
Регламент заходу :
60 хвилин – Інформаційна сесія
20 хвилин –Відповіді на питання
Загальна тривалість до 1,5 години
Вебінар буде проводитись за допомогою платформи ZOOM

Для участі у заході необхідно зареєструватись до 21-00, 4 червня 2020 року за посиланням :
https://forms.gle/yKvsxysKNVSf6wk16

4 червня 2020 року до 22-00 Вам буде надіслано посилання для участі у вебінарі.

--

З повагою,
Артур Воронич

image.png

Tel. +380342727178  ||  mob. +380500729640

    --
    Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на групу "Українські НКП програми Горизонт 2020 та експерти з підготовки проектів" у Групах Google.
    Щоб скасувати підписку на цю групу та більше не отримувати повідомлень із неї, надішліть електронний лист на адресу ncp_experts...@googlegroups.com.