Date: сб, 5 бер. 2022 р. о 17:17
Subject: Збір інформації щодо руйнування закладів освіти України
To: Ivan Kulchytskyy, Ukraine <kul....@gmail.com>

Доброго дня! Мене звати Василенко Андрій, я співробітник Міністерства освіти і науки України. Ми збираємо інформацію щодо руйнувань закладів освіти України внаслідок російської агресії для презентації її міжнародній спільноті. Прошу, у випадку наявності, надати інформацію щодо пошкодження/руйнування закладів освіти (ЗВО, школи, профтех тощо), про які вам відомо. Приймаємо інформацію як отриману особисто, так і ту, що відома із ЗМІ та соцмереж. В останньому випадку прошу Вас надати посилання на відповідну публікацію. Перш за все цікавлять фото- та відеоматеріали, місто, назва закладу. За можливості- адреса та дата руйнування/пошкодження. ПРОШУ ВНЕСТИ СВОЮ ЧАСТИНКУ ДО ЗАГАЛЬНОГО ПАЗЛУ! Інформацію прошу подавати в особисті або на мейл anva...@gmail.com За поширення цього повідомлення- жирний плюс в карму! Дякую! Ми - разом!

--

З повагою

державний експерт експертної групи з питань цифрової трансформації освіти і науки (МОН)

Андрій Юрійович Василенко

回覆所有人
回覆作者
轉寄