H2020 Green Deal Call (Virtual Training) –Session 1 on 18th september 2020, 11:00 Kyiv time , online-event on

Ivan Kulchytskyy

to inn...@googlegroups.com, Українські НКП програми Горизонт 2020 та експерти з підготовки проектів
Шановні пані та панове!

DLR Project Management Agency
  планує провести 18  вересня о 11. 00 за київським часом  навчальний  вебінар,
орієнтований на потенціал українських організацій,
з питань участі  у першому конкурсі  H2020 Green Deal Call

Реєстрація за посиланням

Відбір учасників вебінару будуть проводити експерти з DLR
Компанія DLR  має великий досвіду участі у Рамкових програмах ЄС,
в т.ч. у проєктах за участю українських організацій

Прошу не адресувати мені запитань з приводу деталей цього вебінару, оскільки я  не маю більше інформації з даного питання
В реєстраційній анкеті є контакти представника DLR яка долучена до проведення даного вебінару
In case of any question regarding your registration and conference, please contact Ms Janina Blanck (Janina...@dlr.de).

Best regards
Ivan Kulchytskyy