Proje Temelli Eğitim - 30 Aralık 2017 Cumartesi

Öncü Eğitimciler

to matemat...@googlegroups.com, fenvetekn...@googlegroups.com, ingiliz...@googlegroups.com
ATÖLYE AÇIKLAMASI
  • Alana ilgi duyan herkesin katılımına açıktır.
  • 25 katılımcı ile sınırlıdır.
  • Katılım ücreti 40 TL'dir.
  • Başvuruda kayıt sırası esas alınacaktır.
  • Katılım belgesi verilecektir.
  • Atölye arası çay,pasta vb. ikramlarımız olacaktır.

HEDEF KİTLE

Eğitimci ve eğitimci adayları katılabilirler.

AMAÇ

Öğretmenlerin “proje temelli eğitim”in kuramsal temellerini bilmeleri ve proje tabanlı öğrenme uygulama becerisi kazanmaları, proje fikri üretme, geliştirme, planlama, uygulama ve raporlama becerisi kazanmaları amaçlanmaktadır. Ayrıca öğretmenlerin yerel, ulusal ve uluslararası proje fonları, alanları ve başvuru süreçleri hakkında bilgi sahibi olmaları hedeflenmektedir.

ATÖLYE SÜRECİ

  • Proje Temelli Eğitim
  • Proje Geliştirme ve Yazma
  • Proje İmkanları
KATILIMCILARA NE KATKISI OLACAK

Eğitime katılan öğretmenler;

  • Proje temelli eğitimin kuramsal temellerini öğrenir.
  • Proje tabanlı öğrenme uygulama becerisini kazanır.
  • Proje fikri üretme, geliştirme, planlama, uygulama ve raporlama becerisi kazanır.
  • Yerel, ulusal ve uluslararası proje fonları, alanları ve başvuru süreçleri hakkında bilgi sahibi olur.

ÖDEME BİLGİLERİ

  • Eğitimin ücreti 40 TL'dir.
  • Kesin kaydınızı yapmak için;

• Derneğe gelerek elden ödeme yapabilir,

• Kredi kartı ile ödeyebilir: TIKLAYINIZ

• EFT-Havale ile ödeyebilirsiniz:

​     Alıcı Adı: Öncü Eğitimciler Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi

      IBAN: TR730020500009362625900002

BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ

KREDİ KARTI İLE ÖDEME YAPARAK KESİN KAYDINIZI YAPTIRMAK İÇİN TIKLAYINIZ

YER      : ÖNCÜ EĞİTİMCİLER DERNEĞİ

İRTİBAT : 0 216 640 10 55 - 0 539 318 43 53

Öncü Eğitimciler Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi