Oyun ve Projeyi Sınıflarınıza Taşıyoruz!

2 vues

Öncü Eğitimciler

non lue,
31 mars 2016, 19:54:4131/03/2016
Eğitici Oyunlar Atölyesi - 10 Nisan Pazar
http://oncuegitimciler.org.tr/sayfa.php?id=417
GENEL AÇIKLAMA: Derslerde uygulayabileceğiniz 20 eğitici oyunu sizler için seçtik. Bir günde 20 oyunu öğrenerek öğrencilerinizle eğlenceli dersler geçirmek isterseniz sizi de bekliyoruz.​

Proje Temelli Eğitim - 2 Nisan Cumartesi
http://oncuegitimciler.org.tr/sayfa.php?id=413
ATÖLYE AMACI: Öğretmenlerin “proje temelli eğitim”in kuramsal temellerini bilmeleri ve proje tabanlı öğrenme uygulama becerisi kazanmaları, proje fikri üretme, geliştirme, planlama, uygulama ve raporlama becerisi kazanmaları amaçlanmaktadır.
Répondre à tous
Répondre à l'auteur
Transférer
0 nouveau message