最初の未読メッセージにスキップ

inform...@gmail.com

未読、
2007/05/28 5:22:592007/05/28
To: infoteh1
U ovoj temi, u uvodu, svaka grupa studenti prezentira naziv svoje
seminarske teme, naziv i članove svoje grupe koji su radili seminar.

delete

未読、
2007/05/28 5:26:082007/05/28
To: infoteh1
Grupa: Delete
Naziv seminarskog rada: Izrada Web stranica
Članovi: Maja Šanko, Sanja Rempešić, Ines Stermečki, Daria Kučan,
Mirela Vučković

delete.efri.tripod.com

bigls.efri

未読、
2007/05/28 5:28:482007/05/28
To: infoteh1
Mi smo grupa BIGLS, a naziv naše teme je E-trgovina.

Članice su:
Morena Ladika
Valentina Milevoj
Jelena Perko

Izlažemo 31. 5., a našu prezentaciju možete pogledati na sljedećoj
adresi:
http://bigls.efri.tripod.com

Alkemičari

未読、
2007/05/28 5:30:352007/05/28
To: infoteh1
Grupa: Alkemičari
Seminarski rad: Računala u poduzeću
Članovi: Anja Vignjević, Vedrana Švast, Josip Mejak, Gordan Stanić,
Marin Mijolović

misija

未読、
2007/05/28 5:34:392007/05/28
To: infoteh1
Grupa: Misija
Naziv seminarskog rada: Trokut strategije IS
Članovi: Ivančica Gojak, Sanja Kušić, Jelena Milić, Mariela Šverko

misija.efri.tripod.com

未読、
2007/05/28 5:37:332007/05/28
To: infoteh1
Grupa: BŠ
Naziv seminarskog rada:Informacijski sustav i razvoj sustava
Članovi: Antonia Štiglić; Valentina Belašić FIB

csi

未読、
2007/05/28 5:38:162007/05/28
To: infoteh1
evo i nas, ekipa csi:

bartulac ivana
bilić sanela
fodor marko
jovanović ana
pavičić nataša

tema nam je multimedija i web, istražit ćemo mračnu stranu pa
pogledajte kada bude dostupno na našoj web stranici, a dotada pod
prezentacijom seminarskog rada krije se jedan vrlo poučan ppt o
muhama... pa pogledajte, samo pogledajte, bez komentara MOLIM!

未読、
2007/05/28 6:10:202007/05/28
To: infoteh1
nadopuna od grupe BŠ

bs.efri.tripod.com

未読、
2007/05/28 6:16:512007/05/28
To: infoteh1

未読、
2007/05/28 8:04:422007/05/28
To: infoteh1

river21

未読、
2007/05/28 9:58:422007/05/28
To: info...@googlegroups.com
Grupa Val

From: BŠ <tonk...@gmail.com>
To: infoteh1 <info...@googlegroups.com>
Subject: Re: Seminarske teme, uvod
Date: Mon, 28 May 2007 10:10:20 -0000

----- Original Message Follows -----

--
Iskon.DUO - vrtoglavo brz ADSL do 10 Mbps u paketu s telefonom za 99 kn/mj.
Saznajte vise na www.iskon.hr ili putem telefona 0800 1000.

Alkemičari

未読、
2007/05/29 12:02:382007/05/29
To: infoteh1
Nadopuna - Grupa: Alkemičari

web stranica - http://alkemicari.efri.tripod.com
datum prezentacije - 13.06.2007.

pozzz

the wall

未読、
2007/05/29 13:21:542007/05/29
To: infoteh1
heeeeeeeeeeeeej... strava

fali...@gmail.com

未読、
2007/05/29 13:23:042007/05/29
To: infoteh1
Grupa Fali V.

Članovi grupe:
1. Dičić Karla
2. Dujić Željka
3. Dundović Sandra
4. Zorić Dario

Seminarska prezentacija 31.5. u 15:30: Razvoj programa i programski
jezici

cherie

未読、
2007/05/29 13:25:102007/05/29
To: infoteh1
dada, koja fora???

fali...@gmail.com

未読、
2007/05/29 13:25:232007/05/29
To: infoteh1

Server

未読、
2007/05/29 13:26:502007/05/29
To: infoteh1
bok

optimisti

未読、
2007/05/29 13:27:332007/05/29
To: infoteh1
dobar dan! mi smo grupa Optimisti!
članovi naše grupe su: Danijela Cvitanović,Andrea Blašković, Antonija
Budija i Jasmin Jaklin.
Tema našeg izlaganja je E-commerce. Pozdrav!

Server

未読、
2007/05/29 13:28:032007/05/29
To: infoteh1
eva javi se, pala si informatiku

super95

未読、
2007/05/29 13:28:362007/05/29
To: infoteh1
Grupa: Super 95
Naziv seminarskog rada: Informacijski sustavi u organizaciji
Članovi grupe:
Ivana Blašković
Dejan Miljenović
Nikola Papić
Igor Pleše

Izlažemo 14.06. 2007.
Našu prezentaciju pogledajte na.
http://super95.efri.tripod.com/seminar1.ppt

fali...@gmail.com

未読、
2007/05/29 13:29:092007/05/29
To: infoteh1
Prezenatcija je pod ovim imenom:

http://fali5.efri.tripod.com/FALIV-programi-p.ppt

:))))) lapsus tastatura;)

Vas Fali5.
----

djpv

未読、
2007/05/29 13:29:092007/05/29
To: infoteh1
Grupa djpv
Tema: Razvoj informacijskog sustava
Romina Dekleva
Petra Jardas
Marina Pleša
Nevena Vrbanac

istra

未読、
2007/05/29 13:30:162007/05/29
To: infoteh1
Grupa "Istra"
Članovi: Doris Jerman
Azra Jović
Tanja Lavizatić
Sandra Mofardin
Tema seminarskog rada: "Informacijski sustavi"
Datum izlaganja: 14.06.2007.
Web stranicu na kojoj možete pogledat seminar, objavit cemo naknadno
Pozdrav

optimisti

未読、
2007/05/29 13:30:252007/05/29
To: infoteh1

Vrag

未読、
2007/05/29 13:30:312007/05/29
To: infoteh1
Naša grupa se zove Optimisti: Andrea, Antonija, Danijela i Jasmin.
Tema našeg seminarskog rada je "E-commerce".
Naš link je: http://optimisti1.tripod.com/index.htm

Pozdrav!

mio

未読、
2007/05/29 13:30:492007/05/29
To: infoteh1
Grupa K&P

seminar: Information system and system development

Kristina Gušćić
Petra Juričić
Josipa Burčul
Miodrag Marčeta

Onako, nije najveselije, možda onaj dio o umjetnoj inteligenciji i
robotici, ali ostatak je standardno informacijsko organiziranje
usmjereno na razvoj..

Bill.efri

未読、
2007/05/29 13:31:212007/05/29
To: infoteh1
Naša se grupa zove BILL, a mi smo: Tanja Grbac, Martina Rajković, Dina
Turčić i Vedrana Bosanac. Prezentirat ćemo temu Proračunske tablice.
Izlagat ćemo temu 31.5., a naša web stranica je:

http://bill.efri.tripod.com/index.htm

Kiko

未読、
2007/05/29 13:31:272007/05/29
To: infoteh1
Kristijan, Martina, Velin i Dean članovi su diskusijske skupine.

Server

未読、
2007/05/29 13:31:532007/05/29
To: infoteh1
Grupa Server

Članovi tima:
Katarina Gojak
Marija Marohnić
Martina Vidaček

Tema: RAČUNALNA SIGURNOST I ZAŠTITA

maestral

未読、
2007/05/29 13:32:082007/05/29
To: infoteh1

informatik...@gmail.com je napisao/la:
> U ovoj temi, u uvodu, svaka grupa studenti prezentira naziv svoje
> seminarske teme, naziv i članove svoje grupe koji su radili seminar.

naša grupa je Maestral.
članovi grupe su: Mirjana Pleš, Anđela torbarina, Josipa Vidas.
tema našeg seminara je Elektroničko poslovanje

spuzva

未読、
2007/05/29 13:32:482007/05/29
To: infoteh1
Grupa Spužva

Članovi grupe:
Martina Malović
Ivana Lorković
Ivana Štefanac
Jelena Gubo

Seminarska prezentacija 31.5. u 15:30: Multimedija i web

http://spuzva.efri.tripod.com/seminar1.ppt

S&S

未読、
2007/05/29 13:32:582007/05/29
To: infoteh1
Grupa: S&S

Jednostavno, sastoji se od 2 člana a to su:

Snježana Lajić&Sabina Katanar
Tema našeg seminarskog rada:

Kreiranje Web Stranica

....koji ćete uskoro moći pogledati.......rekle smo USKORO!!!!
pozz

mt

未読、
2007/05/30 8:18:362007/05/30
To: infoteh1
mi smo grupa mt, i naša tema je internet-prijenos podataka, mreže.
prezentaciju možete pogledat na http://mt.efri.tripod.com

LEDENI

未読、
2007/05/31 7:48:092007/05/31
To: infoteh1

On May 28, 11:34 am, misija <sanja.ku...@gmail.com> wrote:
> Grupa: Misija
> Naziv seminarskog rada: Trokut strategije IS
> Članovi: Ivančica Gojak, Sanja Kušić, Jelena Milić, Mariela Šverko
>
> misija.efri.tripod.com

LEDENI

未読、
2007/05/31 7:52:132007/05/31
To: infoteh1
Mi smo grupa Ledeni. Sastojimo se od 4 clana:
Ana Mrdjenovic, Azra Sijaric, Martina Vojak i Ivana Vranesic.
Nasa tema: Multimedija i web
Datum izlaganja: 31.05.2007.

LEDENI

未読、
2007/05/31 7:53:382007/05/31
To: infoteh1

Nasa web stranica je ledeni.efri.tripod.com

spuzva1

未読、
2007/05/31 9:45:262007/05/31
To: infoteh1
Mi smo grupa "Spužva"
Članovi grupe su:

Ivana Lorković
Ivana Štefanac
Jelena Gubo
Martina Malović

Naša tema je "Multimedija i web", izlažemo 31.05.2007.
Ako želite pogledati našu prezentaciju, posjetite ovu stranicu
http://spuzva.efri.tripod.com/seminar1.ppt

spuzva1

未読、
2007/05/31 9:59:152007/05/31
To: infoteh1
mali ispravak..

ovaj link ne radi pa ako vas zanima naša prezentacija, pogledajte ju
na http://spuzva.efri.tripod.com/INDEX.htm

Pozdrav...grupa Spužva..:))

Bill.efri

未読、
2007/05/31 10:02:002007/05/31
To: infoteh1
Pozdrav.
Mi smo grupa BILL: Tanja Grbac, Dina Turčić, Martina Rajković, Vedrana
Bosanac.
Naša tema je proračunske tablice. Link za našu prezentaciju je:

http://bill.efri.tripod.com/index.htm

未読、
2007/05/31 10:09:302007/05/31
To: infoteh1

Evo nas natrag

Ocvrsje

未読、
2007/06/01 7:24:242007/06/01
To: infoteh1
Mi smo grupa po imenu Ocvrsje.
Za grupu nastupaju:

Antoni Mičić
Ivan Šimičević
Maja Škaljac
Aleksandra Tomić

Tema našeg seminarskog rada je "Multimedija i Web"
Prezentacija vas očekuje 06.06.2007. u 15:30
Očekujemo vas u velikom broju!

Kiko

未読、
2007/06/05 12:25:132007/06/05
To: infoteh1
Kolegij : Informatička tehnologija

Grupa Recycle Bin

Seminarska tema: Internet i World Wide Web

Članovi:
Martina Banić
Velin Grozdanić
Dean Ljubobratović
Kristijan Vučičević

Našu prezentaciju možete pogledati ovdje:
http://recyclebin.efri.tripod.com/index.htm

cevabdzinica micko

未読、
2007/06/13 15:52:112007/06/13
To: infoteh1
Grupa: Čevabdžinica "Micko"

Članovi:
Toni Knez
Ljubomir Kostić
Branko Kovačević
Vedran Pogarčić
Niko Vlatković

Tema: Poslovna inteligencija
Web: http://cevabdzinica.micko.efri.tripod.com
Izlaganje je u četvrtak 14.06.2007. iza 15 sati

djpv

未読、
2007/06/14 17:50:222007/06/14
To: infoteh1
1. Online investiranje

uključuje kupoprodaju vrijednosnih papira, a obično uključuje i ulogu
posrednika - online brokera, a naknada koja se njemu plaća je puno
manja nego naknada koja se plaća brokeru koji radi offline. Kad se
otvori brokerski račun, klijent može kupovati i prodavati vrijednosne
papire isto kao sa offline brokerom.

2. Načini plaćanja kod online kupovine

Kreditne kartice - postupak je jednak kao kod osobne kupovine,
serijski broj se provjeri i transakcija se odobri.
Platne usluge - omogućuje korisnicima transakcije putem Interneta
koristeći e- mail adrese, a da bi poslao novac, korisnik mora otvoriti
račun online poslužitelju i dati mu potrebne informacije (kao što su
broj kreditne kartice i sl.). Korisnik kasnije daje odobrenje da se
određena transakcija obavi.
Smart kartica - ima osobine debitne kartice, pa se korisnici
osjećaju mnogo sigurnije koristeći karticu sa unaprijed određenim
iznosom, a usto im je lakše kontrolirati kupnju.
Konvencionalna naplata - mnogi prodavaći putem Interneta uvidjeli su
da ima veliki broj kupaca kojima je još uvijek draže plaćati
konvencionalnim naćinom, stoga su ponudili i tu opciju unutar svoje
usluge.

3. Online pisanje

Online pisanje danas uključuje blogove (internetske dnevnike), wikije,
kao i e-portfolio. Blog ili Web log vrsta je Internetskog dnevnika, a
sadrži kratke i često obnavljane unose u kronološkom redu. Najčešće se
koristi kao privatni dnevnik individualaca, ali i grupe ljudi.
Prisutni su već godinama, ali su se slabo koristili jer je korištenje
bilo dosta komplicirano. Danas je situacija drugačija i stvoreni su
novi različiti alati koji omogućavaju lakše korištenje. Na njima se
obično izražava privatno mišljenje o bilo kakvim temama, ali i mogu se
izvršavati i neki grupni projekti, bilo da su vezani uz posao, bilo
obrazovanje.
Wiki dolazi od havajske fraze ,,wiki wiki" što znači brzo, a
predstavlja način stvaranja i uređivanja Web stranica na brz i
jednostavan način. Razlika od bloga je što se na blogu sadržaj uvijek
pridodaje postojećem, a na wikiju se uređuje i šalje na server.
Blogovi su namijenjeni za jednostranu komunikaciju, dok su wiki Web
stranice namijenjene za uređivanje, a autor je manje bitan.

4. Strategije pretraživanja

Neke od strategija pretraživanja: korištenje fraza, pretraživanje po
Bool-u, korištenje različitih tražilica, pretraživanje polja.

Pretraživanje po Bool-u
Da bi se dodatno preciziralo što se točno traži, mogu se koristiti
Booleovi izrazi, najčešće AND, OR ili NOT. Na primjer, ako želimo
pretražiti sve dokumente koji sadrže riječi Intel i Amd, možemo
koristiti frazu Intel AND Amd, ali ako tražilica omogućava pretragu po
Boolu. Ali ako želimo naći dokument u kojem se spominje ili Intel ili
Amd koristit ćemo frazu Intel OR Amd, no ako želimo dokument koji
obrađuje mikroprocesore ali bez spomena Intel-a, upisat ćemo
microprocessors NOT Intel. Razne tražilice imaju svoja pravila
pretraživanja po Bool-u i valja ih pregledati prije same pretrage

djpv je napisao/la:

全員に返信
投稿者に返信
転送