Pokana za obshto subranie na Velo-Ruse

Вело Русе

Jan 25, 2015, 2:01:59 PM1/25/15
to info-ve...@googlegroups.com
Здравейте вело-приятели!

Бързаме да ви изпратим следната:

П О К А Н А

На 25.02.2015 (сряда) от 18:00 в сградата на Съюза на учените в
България ще се проведе

Общо събрание на сдружение „Вело – Русе”

при следния дневен ред :

1. Отчет за дейността на сдружението за 2014г;
2. Обсъждане на отчета;
3. Перспективи за бъдещо развитие;
4. Разни.

Поканени са всички учредители и членове на Сдружението. Събранието е
отворено и за всички приятели на велосипедното движение. Очакваме ви!

Поздрави!
Екипа на Вело-Русе

Вело Русе

Jan 28, 2015, 5:38:04 PM1/28/15
to info-ve...@googlegroups.com
Здравейте отново велосипедисти!

В предното писмо за покана за Общо събрание съм допуснал грешка, за
която ви моля най-учтиво за извинение.

Според протокола от събранието на управителния съвет дневния ред се
оказа малко по-различен от написаното от мен. Правилният е:

1 Отчет за дейността на сдружението за 2014г;
2 Обсъждане на отчета;
3 Промени в Управителния съвет;
4 Перспективи за бъдещо развитие;
5 Разни.

Отново се извинявам за моята грешка и специални благодарности на тези,
които ме поправиха своевременно.

С велосипеден поздрав,
Ростислав Кандиларов
Координатор на Сдружение Вело-Русе

П.П. Тази година след формалната, част ще има и неформална - повече
подробности като наближи времето!

Вело Русе

Feb 23, 2015, 5:32:37 PM2/23/15
to info-ve...@googlegroups.com
Здравейте, велосипедисти!

Напомняме Ви, че тази седмица в сряда, 25.02.2015г. от 18:00ч. в Дома
на учените (до Американското пазарче, над ресторант “Корсар”) ще се
проведе в Общото събрание на сдружение “Вело-Русе”.

Заповядайте да научите какво постигнахме през изминалата година, какви
са резултатите от велосипедния план на град Русе, кои са
новоизградените велоалеи, какво е мнението ни за тях и най-важното -
да ви запознаем с това, което предстои през 2015г.

След края на събранието сме предвидили скромна почерпка в неформална
обстановка. Ще се радваме заедно да помечтаем за велосипедното бъдеще
на Русе.

Повече подробности може да намерите на http://velo-ruse.eu/?p=1682

Очакваме Ви!
Екипът на Вело-Русе