Fwd: Xerrada sobre la contaminació ambiental i males olors

0 views
Skip to first unread message

Hoquei Subaquatic

unread,
Feb 20, 2018, 1:09:32 AM2/20/18
to seitons_infantil
Per si es del vostre interés.
Salutacions
---------- Missatge reenviat ----------
De: "plataforma Stop Crematori SAB" <plataformac...@gmail.com>
Data: 18 febr. 2018 12:47
Assumpte: Xerrada sobre la contaminació ambiental i males olors
Per a: "plataforma sant adria" <plataformac...@gmail.com>
Cc:

Bon dia,

La plataforma Stop Crematori SAB us convida a la xerrada sobre la contaminació ambiental i males olors que es realitzarà a Sant Adrià de Besòs el pròxim dijous 22 de febrer a les 19h, a l'edifici Polidor, on es presentarà la coordinadora AireNet de la qual formem part, juntament amb una vintena d'entitats de Badalona, Barcelona i Sant Adrià de Besòs.

Com tots sabeu, tota l'àrea metropolitana i concretament Sant Adrià de Besòs supera sovint els valors de referència de contaminació atmosfèrica.

L'Organització Mundial de la Salut (OMS) i nombrosos estudis científics evidencien la relació directa entre una mala qualitat de l'aire i un elevat nombre de malalties respiratòries, cardiovasculars, neurològiques, immunològiques i el càncer.

La principal causa de contaminació en la Regió Metropolitana de Barcelona és el trànsit rodat de vehicles privats, seguit de l'activitat industrial i del trànsit marítim i aeri. Combatre la contaminació de l'aire suposaria aplicar canvis estructurals en matèries de transport i industrial, solucionant conjuntament greus problemes de salut pública, mobilitat, energètics i climàtics.

Els ponents son:
  • Pilar Raja, portaveu de la plataforma Stop Crematori SAB, presentarà i dinamitzarà la xerrada.
  • Silvina, portaveu de la coordinadora AireNet
  • Enrique, portaveu de la coordinadora AireNet
Adjuntem cartell de la xerrada, agrairíem que féssiu difusió a les xarxes socials.

Aprofitem l'ocasió per informar-vos de la manifestació que hem organitzat el dissabte 3 de març, sortirà de l'estació de tren a les 11h i finalitzarà amb un pica-pica en els terrenys on es construirà el Crematori.

Us hi esperem, 


Stop Crematori SAB

plataformacrematorisab@gmail.com

Facebook: stopcrematorisab      Twitter: @CrematoriStop

Xerrada.png
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages