Re: Xbase visszatérési érték

berg...@mit.bme.hu

to okr...@gmail.com, incquer...@googlegroups.com
Szia!

Beterelném a listára.
Nekem az rémlik, hogy az alábbiakat beszéltük meg:

Az AbstractEvaluator.evaluate(Tuple) Object-tel tér vissza. Jó is, mert lehet majd eval() nyelvi konstrukcióra használni.
A generált osztályod ezt valósítja meg, igaz? (Vagy valami burkolón keresztül esetleg.) Akkor minek megszorítani?

Az eddigi interpretált változatban se tiltotta meg semmi egy XBase kifejezésnek, hogy sztringet adjon vissza a check(), vagy akár Exceptiont dobjon.
Ezt eddig is le kellett kezelnie a megfelelő Rete csomópontnak (mindkét esetben false-ként), és erre továbbra is számítani lehet, tehát nem kell külön runtime ellenőrzés a generált kódba.

-

Ha az XBase kifejezés statikus típusellenőrzését könnyen meg tudod oldani, akkor a boolean-ra megszorítás check() esetén jól hangzik.
Majd az lesz vicces, ha megpróbáljuk összekombinálni a pattern nyelv típusellenőrzőjével.

Üdv
Gaben