Fw: Acta reunión Comisión de Migración 28/07

1 view

marti

to immigra...@googlegroups.com, jesus delgado saldaña

Hola:

Suposo que a totes us haurà arribat l'acta que reenvio, però ho faig per si un cas. Tampoc sé qui de Sants va anar a aquesta reunió, ni si algú podrà anar a la que està convocada pel 18 d'agost. Potser ho podem aclarir per e-mail. De totes formes estaria bé penjar aquesta acta a la nostra pestanya del blog: algú ho pot fer?

Fins ara només la Cris s'ha mostrat interessada en participar en la redacció del fulletó antirumors del qual us vaig enviar un esquema-projecte per discutir. No s'apunta ningú més? (l'agost és un bon mes per llegir tranqil·lament alguna cosa). Al projecte de fulletó hi ha una petita bibliografia, però la puc ampliar si alguna persona està interessada.

Si algú de vosaltres està per Barcelona (com jo mateix) i te ganes d’enraonar una estona podríem quedar un capvespre a la Plaça de Sants.

En tot cas us desitjo un bon estiu.

Martí

to grup treball migració
Hola equip!
M'alegra saber que encara us esteu reunint. Jo estic fora i m'es bastant dificil seguir el que feu perque no tinc molt de temps per conectarme a internet, pero la setmana que ve torno a barcelona i en principi pel dia 18 d'agost hi sere. Quan tingui una mica de temps em mirare el projecte de fulleto antirumors que vas enviar, Marti, i potser podriem quedar un dia per redactarlo be. Estic molt desconectada del que esta passant, per aixo tinc ganes de tornar i posar-me al dia amb la feina!
Bon estiu i fins aviat!

Susanna

From: marti...@terra.es
To: immigra...@googlegroups.com; jede...@hotmail.com
Subject: Fw: Acta reunión Comisión de Migración 28/07
Date: Tue, 2 Aug 2011 09:40:51 +0200

Cristina Diaz

to marti, Susan...@hotmail.com, immigra...@googlegroups.com
Hola,
estic de viatge amb la família i no em puc connectar tant com voldria. En tot cas, m'agafo per exemple els rumors 6, 7 i 8 si ningú els ha fet de moment i quan els tingui els envio. Martí, dius que han de tenir una longitud semblant als 2 primers rumors que vas fer, no?

Per cert, he penjat a la nostra pestanya del blog l'acta de la reunió de l'altre dia. Suposo que hi aniria el Jesús i no se si la Vane...

Cris

El 5 de agosto de 2011 07:36, marti <marti...@terra.es> escribió:
Hola:

A l'estiu ja se sap que és difícil quedar. Jo me'n vaig de Barna el dia 13 i no torno fins a començament de setembre. Però tindré accés a internet i podríem estar en contacte per e-mail per treballar en el fulletó antirumors. La forma que em sembla millor ja la vaig proposar en un anterior e-mail: que cadascuna trieu 3 (o més) rumors i els treballeu individualment; passeu la redacció per internet i el setembre ens trobem per discutir i fer la redacció definitiva.

A part de la bibliografia bàsica que ja hi ha al final projecte de fulletó, he trobat particularment interessant el llibre que adjunto en PDF.

A reveure.

marti

to Cristina Diaz, Susan...@hotmail.com, immigra...@googlegroups.com
Hola:

Crec que el  millor es adjudicar les feines per ordre de petició, de manera que els rumors 6, 7 i 8 són per la Cris. Però encara en queden molts per adjudicar. Això sense comptar els nous que es produeixen; us envio un enllaça la premsa d'avui sobre el tema:

Ja he vist les actes penjades al blog. Gràcies Cris.

Cristina Diaz

to marti, Susan...@hotmail.com, immigra...@googlegroups.com
Martí,
he afegit els punts 6, 7 i 8. al 7 crec que la Vane potser tindria coses a aportar, he posat un interrogant on crec que podriem completar la informació. Al punt 8 he fet una recopilació de dades del web però crec que el títol no té a veure amb les dades que hi surten (jo entenc per "baixar el nivell de les escoles" que hi ha més fracas escolar, que aprenen menys... i d'això no hi ha dades. potser fora millor treure aquest punt si no tenim una bona manera de rebatre-ho...) com seguim? nosaltres dos ja estem per aquí!!

Cris
Rumors.doc