fulletó antirumors

1 view

marti

to immigra...@googlegroups.com

Hola:

La Cristina ha recordat a les actes de l'última reunió que no havíem concretat com avançar en el fulletó antirumors. Jo us proposaria que les persones interessades ho féssim per e-mail durant l’estiu; així podríem arribar a la primera reunió de setembre amb bona part de la feina feta. El procediment podria ser el següent:

- partir del projecte que vaig enviar (el torno a enviar per si algú l’ha perdut).

- mirar la llista dels 12 rumors del document anterior i fer propostes de si cal treure’n o afegir-ne algun.

- seleccionar els rumors que cada persona es compromet a redactar. Jo diria que cada persona interessada en el projecte n’agafés un mínim d’1 i un màxim de 3. En principi l’extensió del redactat hauria de ser similar a la dels 2 primers rumors del projecte de fulletó. Si hi ha rumors amb més d’una voluntària o d’altres sense cap, ja ho arreglarem més tard.

- quan la redacció estigui feta ens l’enviem per e-mail.

- el setembre faríem una reunió de tots els redactors per discutir, fer esmenes i enllestir un esborrany de redacció definitiva. Posteriorment discutiríem aquest esborrany en el Grup de Treball, així com les propostes de treball amb el document.

- recordareu que al final del projecte de fulletó hi ha una petita Bibliografia, a la qual potser hi afegiria el vídeo que ens ha enviat l’Adriana i que trobareu més avall.

Espero notícies de les interessades.

Martí.

to immigra...@googlegroups.com, jesus delgado saldaña
Hola, a mi m'interessa participar (a l'agost espero tenir el temps que no tinc ara). Aviam si aquest finde m'ho miro amb més calma i trio quins faig :)

He afegit al Jesus perquè està tenint problemes per fer-se del grup de google i, de moment, li he dit que l'anem afegint a les conversas (ningú més m'ha dit res i per tant entenc que ja s'ho fan...)

Cris

marti

to immigra...@googlegroups.com, jesus delgado saldaña
Hola:

Us reenvio la convocatoria de la manifestació contra el desallotjamnet d'immigrants del Poble Nou que m'ha fet arribar l'Adriana. Crec que l'hauríem de penjar al blog de Sants i fer-la córrer: potser ho pot fer la Cristina?

Martí
Text Manifestació.doc
Manifestació drets i oportunitats.JPG

Cristina Diaz

to immigra...@googlegroups.com, jesus delgado saldaña
ho he posat a la nostra pestanya. us sembla bé o el poso d'una altra manera?
Cris

marti

to immigra...@googlegroups.com
Potser estaria millor a la pàgina principal, si es possible.

AcampadaSants Pl.Sants

to Cristina Diaz, immigra...@googlegroups.com
Si com grup de treball d'immigració creieu que és important, jo (Israel, de difusió) crec que sí podeu penjar-lo a la pàgina principal com un post/entrada, perque no hi ha temps de plantejar el tema a l'assemblea del dijous.

-- israel

El 22 de juliol de 2011 18:49, Cristina Diaz <cris...@gmail.com> ha escrit:
he posat això a la pestanya d'immigracio pero em diuen els companys que potser estaria millor a la principal. com ho veieu?
Cris

Luisa Martinez

to immigra...@googlegroups.com
Compañeros y compañeros,

He estado ausente de las actividades de la comisión por temas laborales pero les sigo a pista vía mail, en septiembre me incorporaré nuevamente. Lamento comentarlo hasta ahora.
Un abrazo!

Luisa