Magistritöö kaitsmine kevadsemestril 2015

Merilin Tohver

to it...@googlegroups.com, it...@googlegroups.com, it...@googlegroups.com, itjuhti...@googlegroups.com, ht...@googlegroups.com, ht...@googlegroups.com, ht...@googlegroups.com, ht...@googlegroups.com, IFI...@googlegroups.com, IFo...@googlegroups.com, ifo...@googlegroups.com, opif...@googlegroups.com, imk...@googlegroups.com, imk...@googlegroups.com, imk...@googlegroups.com, hc...@googlegroups.com, Annika Sepp, Diane Sarapuu-Kelder, Hannes Kiivet, Hannes Siitas, Jakob Kangur, Jossif Tomaš, Marek Mühlberg, Ottavio Federico Cambieri, Raina Talvis, Riina Maisa, Ruth Türk, Tuuli Leito
Tere,

Tuletan meelde, et kõik, kes soovivad kevadsemestril töö kaitsmisele esitada, peavad mind sellest e-kirja teel teavitama hiljemalt 15.04.2015.

Teadete alusel otsustatakse kaitsmise korraldamise vajaduse ning kuupäevad.

NB! Dokument "Nõuded magistritöö koostamiseks TLÜ Informaatika instituudis" on leitav instituudi koduleheküljelt.

Tervitades,
Merilin

Mehis Küla

to imk...@googlegroups.com
Tere,

Sooviksin see kevad kaitsta oma magistritööd.

Sellega seoses on mul küsimus minu inglise keele kohta - kas selle eksami tulemus on teada?

Parimat
Mehis Küla