Nova revuo kun teksto en facila Esperanto

to zi - listo itala, zi - listo 'grupoj', zi - listo instruado

Facila Vento

Vidu la filmeton por konatiĝi kun Facila Vento
http://facila.org/wordpress/wp-content/uploads/2011/06/prezento.jpg
legu kaj komentu ĝin !

Ricevi aliajn numerojn de la Revuo
skribu ĉi tie vian ret-adreson

Ĉu niaj sonĝoj estas gravaj ?

Ĉu niaj sonĝoj estas gravaj ?

Jen malnova popola historio pri la graveco, aŭ ne, de niaj sonĝoj.ï¿œ Maljuna viro loĝis en domo apud rivero.ï¿œ Iun nokton liï¿œsonĝis ke okazos granda danĝero, sed en la sonĝoï¿œ Dio sendis anĝelojn por savi lin.ï¿œ
legu plu >>

La 5 Pintoj de la verda stelo de Esperanto

iel oni scias, la simbolo de Esperanto estas la verda stelo.ᅵ

Ĝi havas 5 pintojn. Kaj ni opinias, ke tiuj pintoj reprezentas la kolonojn de nia esperanta Movado. La 5 pintoj estas la jenaj: (1) Disvastigado ; (2) Instruado; (3) Administrado; (4) Praktika Utiligado; (5) Harmonio.
Legu plu >>>

Ĉina knabineto parolas en
                                  Esperanto

Ĉina knabineto parolas en Esperanto

8-jara ĉina knabino parolas en Esperanto.
Legu plu >>
Bestoj en la domo

Bestoj en la domo

Apud la ĉefurbo estas malgranda vilaĝo, kaj tie, en bela domo loĝas Karla kaj Paŭlo. Ili ne estas junaj kaj ne estas maljunaj. Ili estas mezaĝaj. En la domo vivas ankaŭ bestoj. Ili estas bon-kondutaj kaj obeemaj.

legu plu >>
Lernu lingvojn

Lernu lingvojn

Aŭskulti
Kiam mi estis tre malgranda infano – apuda lando atakis mian landon. Post kelkaj tagoj alia apuda lando atakis de alia flanko.

En tiu tempo mi lernis paroli unuan lingvon – gepatran lingvon polan. Baldaŭ mia familio povis forveturi al eksterlando. Mi estis inter aliaj gefamilianoj kiuj parolis tri lingvojn: unuj parolis nur la estonan lingvon, aliaj parolis nur germanan, kaj ankoraŭ aliaj parolis ankaŭ la rusan . Por la komenco oni parolis al mi en la rusa.
Legu Plu >>

Amikoj de Monika

Amikoj de Monika

aŭskulti
Legu plu >>

Ricevi aliajn numerojn de la Revuo

skribu ĉi tie vian ret-adreson

ᅵ

Twitter |ᅵ Facebook | sendi al amikoᅵ
Via del Castello, 1 00036 Palestrina, Italujo
renato....@esperanto.it