Andare o non andare, aiutare o non aiutare? Questi sono i problemi!

1 view

Renato Corsetti

to zi - listo itala, zi - listo 'grupoj', zi - listo instruado
Andare a Copenhagen e portare i libri editi dalla FEI negli utlimi anni per mostrarli nel corso della "Movada foiro" a tutto il mondo esperantista sono i problemi di Pino Lalli, incaricato dalla FEI di fare questa cosa.

Per adesso ha dichiarato di volerlo aiutare a portare i libri, Luigia Madella (grazie!).

C'e' qualche altro che va all'UK a Copenhagen e che e'disposto ad aiutare (ognuno dovrebbe portare solo alcuni libri per non aumentare il peso del bagaglio)?

Per favore contattare me o direttamente
<pino....@libero.it>.

Grazie

Renato Corsetti
--
Renato Corsetti
Via del Castello, 1 00036 Palestrina, Italujo

Katalin Kovats

to ile...@googlegroups.com
Saluton al vi,

Sugesto, pardonu ke mi intervenas...

Se UEA vendas tiujn librojn, ĉu ne eblus marĉandi kun Ionel ke li pruntu ekzemplerojn por tiu celo.
La reklamo poste ankaŭ por UEA povos porti profiton.

Amike, ĝisrevide, Katalin

2011/6/3 Renato Corsetti <renato....@virgilio.it>
--
Vi ricevas c^i tiun mesag^on, c^ar vi estas ano de grupo "ILEI-IT".
Por mesag^i al la tuta grupo, adresu al <ile...@googlegroups.com>-

Dr. Katalin KOVÁTS, lingvoinstruisto, redaktoro
Retposxtadreso: katalin...@gmail.com
Vizitu: http://www.edukado.net  la servon de Esperanto-instruistoj
Kaj sercxu Esperanton ankaux cxi tie: http://www.vggallery.com/index.html

Renato Corsetti

to ile...@googlegroups.com
Katalin:
ᅵ
Se UEA vendas tiujn librojn, ĉu ne eblus marĉandi kun Ionel ke li pruntu ekzemplerojn por tiu celo.
La reklamo poste ankaŭ por UEA povos porti profiton.
Nu, fakte, eblus, sed por Pino estas pli facile porti la librojn.

Amike

Renato

espe...@edistudio.it

to ile...@googlegroups.com
Katalin

> [...]

>marĉandi kun Ionel ke li pruntu ekzemplerojn por tiu celo.
>La reklamo poste ankaÅ­ por UEA povos porti profiton.

Bruchjo

Tiel farus chiuj logikaj homoj. Sed ni male estas italaj esperantistoj.

Renato Corsetti

to ile...@googlegroups.com
Bruchjo:

>ᅵᅵ Tiel farus chiuj logikaj homoj. Sed ni male estas italaj esperantistoj.
Se vi volas unue konvinki Pinon, pote kompreni kion li volas porti, kaj poste marchandi, vi rajtas fari tion. Mi mem ne havas tempon.

Amike

Renato

espe...@edistudio.it

to ile...@googlegroups.com
La demando kion porti devus ne esti lasita al unuopulo, sed esti decido de la estraro

Bruchjo:

Renato Corsetti

to ile...@googlegroups.com
>ᅵ La demando kion porti devus ne esti lasita al unuopulo, sed esti decido de la estraro

Venontan jaron provu tiun vojon.

michela1

to ile...@googlegroups.com

Kial estraranoj de la sama asocio ne diskutas pri tiaj aferoj inter si, anstatau “lavi la malpurajn tolajhojn” publike?

michela

Renato Corsetti

to ile...@googlegroups.com
Michela:

>ᅵᅵ Kial estraranoj de la sama asocio ne diskutas pri tiaj aferoj inter si, anstatau “lavi la malpurajn tolajhojn” publike?

Vi pravas! Mi ne devis respondi al provoko. Sed ne temas pri malpuraj tolaĵoj, temas nur pri normalaj agadoj de esperantistaj asocioj.
La vera tragedio estas, ke al miaj alvokoj reagis unu-du, maksimume tri italaj esperantistoj por klarigi al mi kaj Pino, kion ni devus fari pli bone, sed neniu, kiu povis kunlabori.

Amike

Renato

pianet...@libero.it

to ile...@googlegroups.com

Kara Renato, mi ripetas, ke mi pretas kunlabori kun vi kaj kun Pino.

Amike

Luigia

to ile...@googlegroups.com, zi - Pino Lalli
Dankon, Luigia! Pri via preteco ni scias jam de longa tempo.