[ANEKDOTARO] Autostopo en Rumania

Partaka

Jul 2, 2024, 7:23:33 PMJul 2
to Idis...@googlegroups.com, IdoCatal...@googlegroups.com, posta...@googlegroups.com
[ANEKDOTARO] Autostopo en Rumania

Dum mea voyajo en Rumania, me mustis kelke autostopar, quankam me prefere vehis per treno… Certen-die, me atingis loko, ube esis quar o kin homi probanta vehar autostope…

Ho, no! Quon facar? Qualen agar? Nu, me decidis situar me kom lasta homo, ma tre fore del prelasto… E me autostopis…

Dum mea kurta vartado, la cetera homi forsan vehigesis e pasis avan me… O forsan ne, nam li ne videblesis da me…

Tamen, to quon me povas garantiar es, ke l’automobilo qua haltis por me, ne haltabis por la prelasta homo, qua, quankam sat fore, esis tote videbla da me. Mea strategio funcionis.

 (Partaka)