Che Partaka

to Idis...@googlegroups.com, IdoCatal...@googlegroups.com
Karega Idolinguani:

Nia hodia video-konfero internaciona (la 140-ma) partoprenesis da 5 samideani
reprezentanta 2 kontinenti:
Europa (Francia: 2, Hispania: 1, Anglia: 1)  e Sud-Amerika (Brazil: 1)

Ol esis un ek nia sat longa video-konferi tilnuna, nam ol duris dum preske du hori e duimo, dum olqui, quale kustumale, ni povis interkomunikar, tote senprobleme, nur Idolingue.

Nia virtual Ido-konferi internaciona ja partoprenesis da 42 diferanta samideani.

Til nexta komuniko sama-loke, sama-kloke!

 (Partaka)
LINGUO: La nova posto-listo por lingual aferi en Ido.
IDISTARO: General posto-listo por omna Idisti ed Ido-uzanti.