Eske felisitet esa posibl?

isula alexandro xaviero

to Idiom Neutral
Eske felisitet esa posibl?
(Mesaj di filosofi via Idiom Neutral, ya mitat a grup otr di
Idiom Neutral).

Salut a omni-hom.
Ante respondar kuestion prinsipal, mi dika ke grup interneter
nov eksista di Idiom Neutral, in lok interneter http://groups.google.com/group/idiom-neutral/.
Grup ava materiali didaktik via german, anglik e nederlandik.
Kemaniere esar membr de grup nov? Mersiad.
Sitempe mi respondero la kuestion prinsipal.
Felisitet esa posibl. Paradis eksista. Ma, keloke esa paradis?
Respond realist deba esar ekuilibried; paradis esa, eksista, in
mund fisikal, ma ko inspirasion in mund de idei, in mund intelektuos
(u in mund spiritos).
Kuestion de fon esa: eske Deo eksista? Kredanti religier dika
ke Deo eksista, e ateisti dikas ke Deo nokuande eksista. Me dikas ke
Deo no eksista... ankor. Deo eksista ya, ma no komplete. Eksistens
komplet de Deo realisero via voluntaritet de enti rasional; via
voluntaritet de homi. Realisasion progresativ de bonitet, belitet e
veritet esa realisasion de Deo. Deo esa kreasion via hom, ma kreasion
real, no kreasion fals, no ilusion van. Reale, Deo esa kualitet
konstituativ de paradis; kondision suprem de paradis; no esa salvator
separat de hom e kreant de hom. Deo esa posiblitet suprem de akti
homan leplu bon.
Mi esas kristano ateist o ateisto kristan. Felisitet esa afer
de mund otr, kuale kristani dika. Ma mund otr e perfekt deba esar
realisat fisike in mund present e imperfekt, kuale ateisti e marksisti
dika. Felisitet esero real in paradis kreat via homi konkret. Homi
pota (e deba) transformar ist mund imperfekt favoru mond perfekt.
Definasion de felisitet via Partaka esa bon: felisitet esa
stand plene satisfaktat de spirit propr (noto en ikuso: eske kuesta
mesajo filosofa en idiomo neutrala esan facilamente konprenabla?).
Mersiad, via Aleshandre Shavier Kasanova Domingo, imeil u post
elektronik: trig...@yahoo.es (trigrup arob yahoo punkt es).

----- Noti anterior -----

Eske felisitet esa posibl?

Salut a omni-hom.
Truvar diksionari e gramatiki de Idiom Neutral no esav fasil a
mi; on indikav a mi adres pro payar diksionari e gramatiki, ma mi
truvav diksionari e gramatiki gratis in ist adres: http://www.archive.org/index.php.
Mi kompleksav ist adres en grup internetan "Idiom Neutral", seksion de
arkivi. Adres internetan de grup "Idiom Neutral" esa:
e gramatiki de Idiom Neutral in du idiomi nasional: german e anglik.
Mi not (mesaj) prim konserna filosofi. Mi fasia, posible,
kuestion leplu important: eske felisitet esa posibl?
Mersiad, per Aleshandre Shavier Kasanova Domingo, imeil u post
elektronik: trig...@yahoo.es (trigrup arob yahoo punkt es).

----------

Bon jorn, Alexandre!
Forsan, ulu respondizos tua grava questiono, ma, unesme, tu
devus klarigar quo, segun tu, esas feliceso, e quale' ni povas definar
ol. Ka "plene satisfacita stando di onua spirito"?
Voluntez dicar a ni ka, tuajudike, la feliceso existas, e kad
ol es advere atingebla da ni, homi.
Standez felice! Standez bone!

p a r t a k a

No dubi, ke in paradis hom es felis. Ma dubi es, eske paradis
eksist?
Rosto.