Ny Indspark klumme: Privatisér kongehuset

Lars Hvidberg

to hvidbergs-nyhedsbrev
Kære modtager af Hvidbergs nyhedsbrev:

Jeg er i mit provokerende hjørne i den nye Indspark klumme i dagens
Berlingske Tidende. Hvis du ikke har tid til papiravisen, ligger den
online her:

http://www.b.dk/kommentarer/privatiser-kongehuset

Et udklip: "Republikaneren i mig ville gerne afskaffe vanviddet, hvis
ikke det var fordi at udsigten til at få en Sarkozy eller en Obama
(eller – gys – Herman van Rompuy!) er endnu værre. Og så er der jo
mange mennesker, der har stor glæde af at følge kongehuset i de
kulørte blade, og fred med det. Jeg gider bare ikke betale. Penge er
der nok af. Opmærksomheden er enorm, og ligesom med fodbold og
boksning er det intet problem at skaffe sponsorer. Kongehuset er
underholdning, så lad det gå hele vejen. Carlsberg præsenterer:
Kongehuset! Pengene vil vælte ind."

God læselyst!

mvh
Lars Hvidberg