[Hvidbergs nyhedsbrev] Tirsdagsklumme og nye blogindlæg

Lars Hvidberg

to hvidbergs-...@googlegroups.com
Kære modtager af Hvidbergs nyhedsbrev

Det er ganske vist allerede blevet torsdag, men her alligevel et link
til tirsdagens USA-klumme: "Grænseløse børn", der har medført en del
debat (på min Facebook-side). Her er et link til klummen:
http://www.berlingske.dk/kommentarer/graenseloese-boern

Jeg vil også gøre opmærksom på mit nyeste blogindlæg på Internet
Revolutionen: "Nørdernes hævn":
http://hvidberg.blogs.berlingske.dk/2010/04/21/n%C3%B8rdernes-h%C3%A6vn/

Hvis du ikke allerede har læst mit indlæg om den nye spillelov, kan du
læse det her:
http://hvidberg.blogs.berlingske.dk/2010/04/14/fri-poker-til-folket/

God læselyst!

mvh
Lars Hvidberg

--
Du modtog dette indlæg, fordi du er tilmeldt gruppen "Hvidbergs nyhedsbrev" i Google Grupper. For at afmelde denne gruppe skal du sende en e-mail til
hvidbergs-nyheds...@googlegroups.com