Üres területek a bejegyzésekben

Samat

to huwik...@googlegroups.com
cikkel, hogy eltűnjenek a nem kívánt üres területek a bejegyzésből.

A nagy részüket sikerült kiirtani az undorító generált html kód megfelezését (és ezzel egy csokornyi idióta osztály törlését) követően, de a képek és a képaláírások között még mindig van egy nagy űr, amit nem sikerült felszámolni, és így rettentő ronda.

Van valami ötlet, javaslat, hogyan lehet a bloggert kezelni? :)
De legalább a fenti problémára?

Köszi:
Samat

ps.: egy éve elhatároztam, hogy a további posztokat eredetileg html-ben írom meg, mert teljesen kezelhetetlen a blogger grafikus felülete. most azonban gyorsan akartam megcsinálni, ezért ment rá az egész estém, és nem sikerült. Kezdjem elölről egy üres lapon, jobban járok? :)

Bence Damokos

to huwik...@googlegroups.com
Relaxálj és lépj túl a problémán?

Üdv,
Bence

P.s. A wordös HTLM-tagek kicsit ijesztőek, de nem hiszem, hogy bármi előny származna a blogposztra szánt plusz időből.

2013/11/9 Samat <sam...@gmail.com>

Új üzenet: huwik...@googlegroups.com
Leiratkozás: huwiki-blog...@googlegroups.com
További információk, beállítások: http://groups.google.com/group/huwiki-blog?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Magyar Wikipédia Blog csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: huwiki-blog...@googlegroups.com.
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/groups/opt_out címre.

Bennó

to huwik...@googlegroups.com
Ismerős a probléma, sokat szoktam vívni a bloggerrel. Nekem eddig csak az működött, hogy átléptem a HTML-kódba, és kiszedtem kézzel a sortörésért felelős millió <br/>-t. Próbálkoztál ezzel?

A kézi kiszedegetés vizuális kódban nincs hatással a hülye HTML-re.

Ja, és ha visszalépsz vizuális kódba, képes elrontani a HTML-t újra. ;)

B.

Ps. Lehet, hogy tényleg érdemes kapásból HTML-ben szerkeszteni.

Annie

to huwik...@googlegroups.com
Ízlés dolga. Szerintem ennyi üres hely nem árt a képaláírások alatt, viszont akkor az alatta lévő képet lejjebb kellene írni, mert így képföléírásnak hat.
(off: olyan nincs, ahol a budai vár helyett a vele átellenes épületbe csap bele a villám? :D)

2013/11/9 Samat <sam...@gmail.com>

Samat

to huwik...@googlegroups.com
Annyira ismerősek a válaszaitok, szinte meg tudtam volna jósolni előre, ki mit fog válaszolni :DD

Bence: már máskor is említetted, hogy ne foglalkozzak ezzel a problémával, de hogy adhat ki ilyen bugos, szar terméket valaki? (Nem csak ezzel van probléma, rendszeresen közli, hogy nem sikerült menteni, közzétenni, hibákat jelez, nem töltődik be, a képeket átkonvertálja, és közben teljesen elrontja a színeiket, nem tud indexképet csinálni a linkelt képekből stb.) És ez a valaki a Google, ha jól tudom... Engem zavar, ahogy kinéz, de most elfogyott a türelmem és a hozzáértésem.

Bennó: a sorközök itt most nem a br tagek miatt vannak (korábban volt olyan is, és igen, visszarakja, miután kitörölted), hanem különböző osztályokat ad meg a html tageknek (table, tr, td), és ezt a css-ben definiálja. Ezeket eddig sikeresen felülírtam, azonban van egy maradék 16 pixel magas tér a képhez tartozó rész és a képaláíráshoz tartozó rész között, ami nem tudom, miből származik, és hogy kellene eltüntetni...

Alensha: ... mert ahogy Alensha is írta, így úgy tűnik, mintha a következő kép föléírása lenne, nem az előző aláírása (hogy bírod még ezt a kérdést is szétoffolni??? :D)

Samat

Annie

to huwik...@googlegroups.com
Ez most mééééért off? :D (ha már offot akarsz: a fehér csokis túró rudi valami isteni finom, kár, hogy csak ez az egy volt itthon, és persze pont zárva az összes bolt…)